Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Ο Τόνυ ξεσπάει και απαντάει στην Έλενα Παπαρίζου…ΒΙΝΤΕΟ

Μας το έστειλε το onlycy.com ..... Ευχαριστούμε πολύ
Οι δηλώσεις της τραγουδίστριας στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου εξόργισαν τον Τόνυ και τον ανάγκασαν να μιλήσει δημόσια.

«Η Έλενα δεν ήρθε στο σπίτι για να πάρει ένα κλειδί και κάτι χαρτιά, όπως είπε στον Κωστόπουλο,
αλλά για να στεγνώσει ένα παντελόνι. Τότε είδε εμένα με την καινούργια μου την κοπέλα. Έτσι, όπως το έθεσε ήταν σαν να χωρίσαμε γιατί μας έπιασε στα πράσα. Εγώ με το κορίτσι γνωριστήκαμε τον Σεπτέμβρη. Μπορεί να της βγήκε αυθόρμητα και να μην το σκέφτηκε καν, αλλά πρέπει να το διορθώσει», είπε ο μουσικός παραγωγός.

Μίλησε και για τους manager της τραγουδίστριας λέγοντας πως «γνωρίστηκαν με την Έλενα σε μια αδύναμη στιγμή που χρειαζόταν στήριγμα, το 2008. Τότε εγώ είχα αρρωστήσει, λόγω της κατάθλιψης που πέρασα με αποτέλεσμα να φύγω από τη νύχτα και να μη μπορώ να δουλέψω με την Έλενα».

Τέλος, δήλωσε πως «όταν επέστρεψα ήταν πολύ αργά. Τότε είχα χάσει την Έλενα και προσωπικά και επαγγελματικά. Εγώ ήμουνα φυτό για αυτό είχα πάρει και τα κιλά. Πήγαινα χρόνια σε ψυχολόγο. Όλα ξεκίνησαν από κρίση πανικού το 2007.Πέρασα δύσκολα. Άνοιξα στούντιο στο σπίτι για να μπορέσω να κάνω δίσκο στην Έλενα. Δεν μπορούσα να βγω από το σπίτι».


Δείτε όλο το ρεπορτάζ του star και όσα είπε ο Τόνυ Μαυρίδης στο παρακάτω βίντεο !