Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

Έβδομος ο Λεμπέσης στον τελικό του ακοντισμού με καλύτερη βολή στα 81.91μ.


Πολύ καλή ήταν η παρουσία του Σπύρου Λεμπέση στον τελικό του ακοντισμού στους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου.
Ο 25χρονος Βοιωτός πρωταθλητής του Τρίτωνα μπορεί να έμεινε εκτός μεταλλίων,
καταλαμβάνοντας τελικά την έβδομη θέση, με καλύτερη βολή στα 81.91μ., ωστόσο κατάφερε να κερδίσει το χειροκρότημα όλων με την προσπάθειά του, αποδεικνύοντας ότι το μέλλον του ανήκει.


Άλλωστε ο βαθμός δυσκολίας του αποψινού τελικού ήταν αρκετά μεγάλος, κάτι που αποδεικνύεται από το γεγονός ότι τα μετάλλια κρίθηκαν σε βολές πάνω από τα 84 μέτρα, με τον Βίτεσλαβ Βέσελι, μαθητή του τρις «χρυσού» Ολυμπιονίκη, Γιαν Ζελέζνι, να περιορίζεται στην 4η θέση με 83 μέτρα 34 εκατοστά.
Οι βολές του Λεμπέση ήταν 81.21 (1η), 81.91 (2η), 81.27 (3η), 80.36 (4), άκυρος (5η), 79.45 (6η).

Με δηλώσεις του μετά το τέλος του τελικού ο Λεμπέσης είπε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί μετείχα σε έναν τελικό Ολυμπιακών Αγώνων και μάλιστα ήμουν 7ος. Ήταν μια μεγάλη ευκαιρία να πάω ακόμη καλύτερα, αλλά μετά την 2η βολή στα 81.91μ αισθάνθηκα ένα μικρό τράβηγμα και δεν ήθελα να φορτσάρω δίνοντας όλες μου τις δυνάμεις γιατί υπήρχε κίνδυνος να δημιουργηθεί μεγαλύτερο πρόβλημα», είπε ο Σπύρος Λεμπέσης μετά το τέλος της προσπάθειάς του.
Εν συνεχεία έκανε μια αναδρομή στον τελικό: «Σίγουρα με ένα μέτρο παραπάνω θα περνούσα δύο σπουδαίους αθλητές, το Νορβηγό δις «χρυσό» Ολυμπιονίκη Αντρέας Τόρκιλντσεν και το Φινλανδό Τέρο Πιτκαμάκι κι έτσι δεν μου έδωσε η 7η θέση όση χαρά θα ήθελα. Ωστόσο ο αρχικός μου στόχος επετεύχθη. Με βάση τα σχέδια που έκανα με τον προπονητή μου Αντώνη Παπαδημητρίου, που δυστυχώς δεν τον είχα σήμερα κοντά μου, ζητούσαμε τη σταθερότητα στις βολές μου. Αυτό το πετύχαμε, άσχετα αν με τον ελαφρύ τραυματισμό μου δεν μπορούσα να ρισκάρω και να ρίξω ακόμη περισσότερα μέτρα».
Κληθείς να μιλήσει για την επόμενη ημέρα ανέφερε: «Τώρα θέτουμε νέους στόχους. Επιθυμώ να αγωνιστώ σε ένα ακόμη διεθνές μίτινγκ με το οποίο θα κλείσω τη χρονιά μου. Ελπίζω να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για να κάνω του χρόνου απρόσκοπτη προετοιμασία στην Αθήνα και να έχω σταθερότητα στις βολές μου σε υψηλότερο επίπεδο».

Η συνέχεια εδώ