Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Τάδε έφη ... Γούντι Άλεν!

Μας το έστειλε το 5dnews.blogspot.gr..... Ευχαριστούμε πολύ

"Δεν ξέρω την ερώτηση, αλλά η απάντηση είναι: το φύλο". Απίστευτες ατάκες μοιράζεται με την twitter-οπαρέα του ο Woody Allen στο λογαριασμό του @ WoodyAllenDaily. Φονικό χιούμορ, απίστευτη οξυδέρκεια και θεματολογία ... τα πάντα. Τη μερίδα του λέοντος φυσικά κερδίζουν το φύλο
και η θρησκεία.

Διαβάστε μερικές από τις σημαντικότερες ατάκες του:

Δεν ξέρω την ερώτηση, αλλά το σεξ είναι σίγουρα η απάντηση.  Ζωή περιλαμβάνει ακίνητο και φαντασία. Αν επικεντρωθεί μόνο στην φαντασία σας θα καταλήξετε στην τρέλα. Ήμουν ναυτία και tingly πάνω από όλα. Ήμουν είτε στην αγάπη είτε είχα ευλογιά. Στην Καλιφόρνια, δεν ρίχνουν τα σκουπίδια τους μακριά - θα το κάνει σε τηλεοπτικές εκπομπές. Χάρβαρντ κάνει λάθη πάρα πολύ, ξέρετε.Κίσινγκερ δίδαξε εκεί.  Βασικά η γυναίκα μου ήταν ανώριμη. Θα ήθελα να είναι στο σπίτι στο μπάνιο και εκείνη είχε έρθει και να βυθίσουν τα σκάφη μου. γάμος είναι ο θάνατος της ελπίδας. Υπάρχουν χειρότερα πράγματα στη ζωή από το θάνατο. Έχετε ποτέ περάσει ένα βράδυ με ένα πωλητής ασφαλιστικής εταιρίας; αγαπώ τη φύση, εγώ απλά δεν θέλετε να πάρετε κάποια από αυτά για μένα. δίνω αναλυτής μου ένα ακόμη έτος -. τότε Πάω να Λούρδη  Γιατί δεν ; Η ζωή είναι σύντομη, η ζωή είναι βαρετή, η ζωή είναι γεμάτη πόνο - και αυτή είναι μια ευκαιρία για κάτι το ιδιαίτερο.Είναι σημαντικό να έχουν κάποια γέλια, αλλά έχεις να υποφέρουν λίγο πολύ, διότι διαφορετικά θα χάσετε το νόημα της ζωής. Ακριβώς δεν λαμβάνουν καμία κατηγορία, όπου μπορείτε να διαβάσετε BEOWULF. ζωή είναι σύντομη. Κοντό, και όχι για τίποτε άλλο εκτός από αυτό που μπορεί να αγγίξει και ό, τι αγγίζει. Ό, τι αξίζει να γνωρίζει, δεν μπορεί να κατανοηθεί από τον ανθρώπινο νου. δουλειά του καλλιτέχνη είναι να μην υποκύψει σε απόγνωση, αλλά να βρει ένα αντίδοτο για την κενότητα της ύπαρξής του.  περιέργεια, που είναι τι μας σκοτώνει. Δεν muggers ή όλες αυτές τις μαλακίες για το στρώμα του όζοντος. Είναι δική καρδιές και τα μυαλά μας. Η καρδιά θέλει αυτό που θέλει. ένα διαταραγμένο άτομο είναι υποτιθέμενο για να έχει τη δύναμη δέκα ανδρών. Έχω τη δύναμη της ένα μικρό αγόρι ... με πολιομυελίτιδα. είχα ποτέ ενταχθούν σε μια λέσχη που θα επιτρέψει σε ένα άτομο σαν κι εμένα να γίνει μέλος. Δεν είμαι αντι-κοινωνική. Είμαι απλά δεν είναι κοινωνική. Οι άνδρες μαθαίνουν να αγαπούν τη γυναίκα που έλκονται. Οι γυναίκες μαθαίνουν να γίνονται έλκονται από τον άνθρωπο που ερωτεύονται με. Ο Θεός είναι σιωπηλός. Τώρα εάν μόνο ο άνθρωπος θα σκάσε. έχω πει πολλές φορές, το μόνο πράγμα που στέκεται ανάμεσα σε μένα και το μεγαλείο είναι μου. ρώτησα αν ένα κορίτσι θα μπορούσε να φέρει μια αδερφή για μένα. Έκανε. Αδελφή Μαρία Τερέζα. Ήταν μια πολύ αργή βράδυ. Συζητήσαμε την Καινή Διαθήκη. Δεν ήξερα ότι ήταν νεκρός? Νόμιζα ότι ήταν Βρετανοί. διδάχτηκα ως Εβραίος να μην παντρευτεί μια γυναίκα Gentile, που ξυρίζουν το Σάββατο και πιο ειδικά ποτέ να ξυρίσετε μια γυναίκα Gentile το Σάββατο . Ήθελα να είναι ένα τόξο-ποινική, όπως ένα παιδί, πριν ανακάλυψα ότι ήμουν πολύ μικρή. Όταν γεννήθηκε η μητέρα μου ήταν τρομερά απογοητευμένος. Όχι ότι ήθελε ένα κορίτσι - ήθελε ένα διαζύγιο.Μερικοί άνδρες είναι ετεροφυλόφιλοι, και ορισμένοι άνδρες είναι ομοφυλόφιλοι, και ορισμένοι άνδρες δεν σκέφτονται το σεξ καθόλου. Γίνονται δικηγόροι. Φορούσε μια κοντή φούστα και ένα στενό πουλόβερ και το σχήμα της που περιγράφονται μια σειρά από παραβολές που θα μπορούσε να προκαλέσει καρδιακή ανακοπή σε βούβαλου.Το σεξ είναι σαν το δείπνο: μερικές φορές αστείο για τα πιάτα, μερικές φορές παίρνετε το γεύμα σοβαρά. Μερικά ποτά βαθιά από το ποτάμι της γνώσης. Άλλοι απλώς γαργάρες. Σε περίπτωση πολέμου, είμαι όμηρος. Εκείνοι που μπορούν, κάνουν. Όσοι δεν μπορούν, να διδάξουν. Εκείνοι που δεν μπορούν να διδάξουν, διδάσκουν γυμναστήριο.θάνατος είναι μια κατάσταση μη-ύπαρξη. Αυτό που δεν είναι, δεν υπάρχει. Ως εκ τούτου ο θάνατος δεν υπάρχει. Μόνο αλήθεια υπάρχει. Η αλήθεια και την ομορφιά. Όταν απήχθη, οι γονείς μου έσπασε σε δράση. Θα ενοικιάζονται δωμάτιο μου. ένα παράπονο μου στη ζωή είναι ότι δεν είμαι κάποιος άλλος. Νομίζω ότι είστε το αντίθετο ενός παρανοϊκού.Νομίζω ότι θα πάει γύρω με το τρελό αυταπάτη ότι οι άνθρωποι σαν εσάς. Πώς είναι δυνατόν να βρουν νόημα σε έναν κόσμο πεπερασμένο, δεδομένου μέση μου και το μέγεθος πουκάμισο; Όλη η ζωή μου περνάει μπροστά από τα μάτια μου! Το χειρότερο μέρος είναι Οδηγώ ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Eternity είναι ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, ειδικά προς το τέλος. Υπάρχουν τρία δαχτυλίδια που ασχολούνται με το γάμο. Το δαχτυλίδι αρραβώνων, το γαμήλιο δαχτυλίδι, και τα βάσανα. Ογδόντα τοις εκατό της επιτυχίας στη ζωή είναι να εμφανίζονται. Για το πρώτο έτος του γάμου είχα ουσιαστικά μια κακή στάση. Έχω την τάση να τοποθετούν τη γυναίκα μου κάτω από ένα βάθρο. Όχι μόνο δεν υπάρχει Θεός, αλλά προσπαθήστε να πάρει έναν υδραυλικό τα Σαββατοκύριακα. Whosover αγαπάει τη σοφία είναι δίκαιος, αλλά αυτός που φυλάττει εταιρεία με πτηνά είναι περίεργο. έλλειψη εκπαίδευσης του είναι περισσότερο από αντισταθμίζεται με εξαιρετικά αναπτυγμένη ηθική χρεοκοπία του. Κύριέ μου, Θεέ μου! Τι έκανες, τον τελευταίο καιρό;Αμφιφυλοφιλία διπλασιάζει αυτόματα τις πιθανότητες σας για μια ημερομηνία το βράδυ του Σαββάτου.