Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Μπάρμπας: «Δοξάζω τον Θεό που είμαι καλά»

Χαρούμενος που κατάφερε να ξεπεράσει τον τραυματισμό του στο παιχνίδι με τον ΠΑΣ Γιάννινα, εμφανίστηκε ο Κώστας Μπάρμπας.
Ο Έλληνας αμυντικός, ο οποίος τραυματίστηκε σε μία σύγκρουσή του με τον Φώτη Γεωργίου των Ηπειρωτών, σε δηλώσεις του στο«kerkidasport» μίλησε για το περιστατικό αλλά και για την κατάσταση της υγείας του.«Πραγματικά δεν θυμάμαι τίποτα. Ακόμα δεν έχω δει την φάση στο βίντεο. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι δοξάζω τον Θεό που είμαι καλά. Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκα περισσότερο για προληπτικούς λόγους και όλες οι εξετάσεις που έκανα ήταν «καθαρές». Μετά το τέλος του ματς ήρθαν και με επισκέφθηκαν οι συμπαίκτες μου και οι άνθρωποι της ομάδας. Τους ευχαριστώ όλους, όπως και τους φιλάθλους μας, για το ενδιαφέρον που έδειξαν», ανέφερε αρχικά.Αναφορικά με την πρώτη νίκη της Βέροιας στο πρωτάθλημα, απάντησε: «Δικαιούμασταν τη νίκη, ξεκινήσαμε καλύτερα τον αγώνα και δείξαμε ότι θέλαμε πάση θυσία τους τρεις βαθμούς. Εγώ έμαθα το τελικό αποτέλεσμα στο νοσοκομείο και χάρηκα πολύ».Τέλος, για το πότε θα επιστρέψει στις προπονήσεις, τόνισε: «Είμαι πολύ καλά αυτή τη στιγμή και αύριο μάλιστα θα προπονηθώ κανονικά με τους υπόλοιπους συμπαίκτες μου».


veriotis-veria.blogspot.gr