Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Λιτοχωρίτης Δημήτρης Γ. Παπαγεωργίου βραβεύτηκε ως νέος επιστήμονας στην μακρινή Οσάκα της Ιαπωνίας

Μας το έστειλε ο Ιωάννης Παπαζαχαρίας ..... Ευχαριστούμε πολύ
Είναι κάποιες στιγμές που όλοι μας φουσκώνουμε από χαρά και περηφάνια για κάποιον φίλο μας!


Ε λοιπόν, αυτό έγινε και με εμένα προχθές, με τον φίλο μου τον Λιτοχωρίτη Δημήτρη Παπαγεωργίου, γιο του Γιώργου και της Φωτεινής.

Μετά από μια μέρα συνεχούς αναζήτησης στο διαδίκτυο, ο δρόμος με έβγαλε σε μια σελίδα νέων επιστημόνων.

Εκεί αντιλήφθηκα πως ο φίλος μου, ο Δημήτρης ο Παπαγεωργίου, βραβεύτηκε στην μακρινή Οσάκα της Ιαπωνίας για την καλύτερη παρουσίαση νέου επιστήμονα σε παγκόσμιο συνέδριο θερμικής ανάλυσης. 

Η σεμνότητα του Δημήτρη είναι τέτοια που ήξερα τί θα μου απαντήσει όταν του είπα τα συγχαρητήρια: "Έλα μωρέ πρόεδρε, σιγά το πράμα..."

Ε πως σιγά το πράμα; 

Εδώ "φτιάχνουμε" & προβάλλουμε ανθρώπους που το μοναδικό που έκαναν είναι να πάνε μέχρι .... την Ασπρόη!
Ο Δημήτρης Παπαγεωργίου - πέρα από ένας καλός φίλος - είναι ένας εξαίρετος νέος και ένας λαμπρός επιστήμονας που το μέλλον του ανήκει. 

Τέτοιων ανθρώπων το έργο πρέπει να προβάλλεται.

Ο Δημήτρης είναι ένα κράμα σεμνότητας, επιστημονικής αρτιότητας και καλού παιδιού που όμοιό του δύσκολο να συναντήσεις!

Συγχαρητήρια στους γονείς του!

Συγχαρητήρια και σε εσένα φίλε!

Πάνω σε τέτοιους ανθρώπους αξίζει να επενδύσουμε ώστε και τον τόπο και την πατρίδα μας να αλλάξουμε!

Δημήτρη, σε ευχαριστώ για την χαρά και την περηφάνια που μου έδωσες!

Έχε πίστη... Ξέρεις εσύ!

Παπαζαχαρίας Ζαχ. Ιωάννης