Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Μάτζικ: «Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο»! (vds)

ΤΙ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟ CLASICO

ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΛΟΘΑΝΟ

Έχει ζήσει αμέτρητες βραδιές θριάμβων με τους Λος Άντζελες Λέικερς, αλλά όσα βίωσε το βράδυ της Κυριακής (07/10) στο «Καμπ Νόου» πραγματικά... ξεπέρασαν τον Μάτζικ Τζόνσον.
«Η ενέργεια στο γήπεδο, τόσο εντός όσο και εκτός του αγωνιστικού χώρου είναι απίστευτη. Δεν έχω
ξαναδεί κάτι τέτοιο» δήλωσε ο παλαίμαχος μπασκετμπολίστας, ο οποίος βρίσκεται στην Βαρκελώνη, στο πλαίσιο του αυριανού (09/10) αγώνα των Ντάλας Μάβερικς με την Ρέγκαλ Μπαρτσελόνα για την ευρωπαϊκή περιοδεία των ομάδων του ΝΒΑ.
Ο Μάτζικ χαρακτήρισε το «Clasico» μεταξύ Μπάρτσα και Ρεάλ ως «ότι μεγαλύτερο μπορείς να δεις στο ποδόσφαιρο», ενώ έδειξε σαφή προτίμηση στον Λιονέλ Μέσι σε σχέση με τον Κριστιάνο Ρονάλντο. «Προτιμώ τον Μέσι. Λατρεύω πόσο μικρούλης είναι, αλλά ταυτόχρονα πόσο γρήγορος είναι και πως κάνει πιο εύκολη την δουλειά των υπολοίπων» τόνισε ο σπουδαίος πλέι μέικερ τις δεκαετίες '80 και '90, ο οποίος επέστρεψε σε μια πόλη που του φέρνει μόνο ευχάριστες αναμνήσεις.
«Η Βαρκελώνη είναι μια ξεχωριστή πόλη που έχω πάντα στην καρδιά μου. Εδώ κατέκτησα το χρυσό μετάλλιο στους αξέχαστους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1992 και πάντα θα το θυμάμαι ως μια από τις πιο συγκινητικές στιγμές της ζωής μου» συμπλήρωσε ο Τζόνσον, ο οποίος δεν ήταν ο μοναδικός «εκπρόσωπος» του ΝΒΑ που βρέθηκε στο «Καμπ Νόου», αφού το παρών στα επίσημα έδωσαν και παίκτες των Ντάλας Μάβερικς.



sentragoal.gr