Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Μια δασκάλα γράφει την άποψη της για τις εκλογές του κλάδου της

Διάβασα το άρθρο σου σχετικά με τις εκλογές μας.Μη μας βάζετε όλους στην ίδια θέση.Πολλοί αναρωτιόμαστε γιατί γίνεται αυτό.Το γιατί όμως το ξέρουν τα υπουργεία.Ο λόγος που στέλνω μήνυμα
όμως είναι απλά για να σε βάλω και σε μια άλλη σκέψη που ίσως συνδέεται και με αυτό και ίσως είναι ένας λόγος που εξηγεί εν μέρει την αιτία της ψηφοφορίας σε μέρα εργάσιμη.Κρίνε την όπως θες αλλά ειλικρινά μπορείς να την απορρίψεις;
Ζούμε σε μια κατάσταση που το κράτος κοιτάει να μαζεύει λεφτά..Από όπου μπορεί.Όπως μπορεί. Λοιπόν, αν δεν προσέλθεις στις εκλογές δεν πληρώνεσαι τη μέρα..Όλοι μας δώσαμε βεβαίωση στην υπηρεσία μας ότι ψηφίσαμε.Όσοι δεν παρουσίασαν τέτοια βεβαίωση κόβεται το ημερομίσθιο...
Ερώτηση προς σκέψη.3000 δάσκαλοι και καθηγητές που δεν θα παρουσιαστούν για διάφορους λόγους τους αποδίδουν στο κράτος τουλάχιστον 200000 ευρώ σε μια μέρα.Αν το κάναμε Κυριακή κάτι τέτοιο δεν θα συνέβαινε. Έχω άδικο;
Αν θες σε διάφορα site υπάρχουν τα στοιχεία του πόσο είμαστε συνολικά.  Δες τα αποτελέσματά μας από τη ΔΟΕ σύγκρινε πόσοι δεν προσήλθαν και κρίνε.
Θα σε παρακαλούσα να μην αναφέρεις πουθενά το όνομά μου ακόμα και αν νομίζεις ότι πρέπει να κάνεις ανάρτηση σχετική με τη σκέψη μου κατακρίνοντας την ή όχι.Εξάλλου από την αρχή σου είπα ότι εσύ θα κρίνεις αν είναι χαζή ή ρεαλιστική .Έμαθα όμως να σκέφτομαι πια τα πάντα.Και κάτι τέτοιο εγώ προσωπικά μέσα στους καιρούς που ζούμε δεν μπόρεσα να το απορρίψω..
Σε ευχαριστώ για το χρόνο που μου έδωσες.
Καλό απόγευμα..

epea.com.gr/