Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Σαν την Ελλάδα δεν υπάρχει πουθενά!!!

Σιαλμάς: "Στεναχωριέμαι πολύ για την ΑΕΚ"
Το aek-live.gr εντόπισε τον Δημήτρη Σιαλμά και μίλησε μαζί του για τη νέα φάση της ζωής του... Μας είπε τα πάντα. Για την ζωή στο Αζερμπαϊτζάν, για την αγωνιστική του ετοιμότητα, για το συμβόλαιο του που λήγει το καλοκαίρι, για την ΑΕΚ που υπεραγαπά (όπως μας τόνισε κατά λέξη) και τον
πληγώνει με την σημερινή της κατάσταση...

Είναι ουσιαστικά η πρώτη συνέντευξη καρδιάς του πρώην επιθετικού της Ένωσης μετά την αποχώρηση του από την ΑΕΚ.

Συνέντευξη στον Μιχάλη Μικελλή

"Είμαι πολύ στεναχωρημένος με αυτά που μαθαίνω ότι γίνονται στην ΑΕΚ. Να ξέρετε ότι εγώ δεν ήθελα να φύγω αλλά δεν γινόταν αλλιώς. Στεναχωρήθηκα με κάποια πράγματα που γράφτηκαν, δεν ήταν αλήθειες... Και εσείς στο aek-live.gr που σας διαβάζω πάντα, γράψατε δυο κουβέντες παραπάνω, αλλά ξέρω ότι το κάνατε από το πάθος σας για την ΑΕΚ, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα... Η ΑΕΚ δεν έπρεπε να είναι εκεί που είναι σήμερα. Δεν αρμόζει στην ιστορία της και στο βάρος της φανέλας... Στεναχωριέμαι πάρα πολύ για την ΑΕΚ. Σας το επαναλαμβάνω αυτό. Μαθαίνω τα νέα της ομάδας, όλα ανελλιπώς από τα παιδιά (σ.σ. πρώην συμπαίκτες του), ενώ παρακολουθώ δορυφορικά και τους αγώνες. Ένιωσα υπέροχα όταν μου αφιέρωσε το πρώτο γκολ που πέτυχε με την κιτρινόμαυρη φανέλα ο Ταξιάρχης Φούντας".

Ο Δημήτρης Σιαλμάς αναφέρθηκε και στη νέα στάση της καριέρας του.
"Εχω αρχίσει να ανεβαίνω... Αγωνιστικά πιστεύω ότι βρίσκω τα πατήματα μου και πηγαίνω καλύτερα από αγώνα σε αγώνα... Η ζωή δεν μου αρέσει βέβαια στο Αζερμπαϊτζάν. Σαν την Ελλάδα δεν υπάρχει πουθενά αλλά έτσι όπως την καταντήσανε δεν είναι πια να ζεις και να κινείσαι επαγγελματικά στην πατρίδα μας... Έχω συμβόλαιο μέχρι το καλοκαίρι. Θα ήθελα να γυρίσω, αλλά όπως είναι τα πράγματα τώρα στην Ελλάδα το βλέπω εξαιρετικά δύσκολο. Εκτός και αν αλλάξουν σύντομα οι καταστάσεις προς το καλύτερο..."

Κλείνοντας ο Δημήτρης Σιαλμάς θέλησε να πει κάτι ακόμη, κάτι παραπάνω για την ΑΕΚ.
"Την αγαπάω πολύ την ΑΕΚ, να το ξέρετε αυτό. Πάρα πολύ. Εύχομαι γρήγορα να ξαναβρούμε τον δρόμο μας... Ποτέ δεν θα αποχωριστώ αυτή την οικογένεια..."

aek-live.gr/