Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Χώρισε γνωστή Ελληνίδα δημοσιογράφος και το έγραψε στο blog της!


Γνωστή δημοσιογράφος χώρισε από τον σύντροφό της πριν λίγο καιρό! Η ίδια το αποκάλυψε μέσα από το προσωπικό της blog!
«Η πάγια θέση μου είναι ότι αν μια σχέση εκφυλίζεται, πρέπει να τελειώνει. Ποτέ ένα άρρωστο
μήλο ακουμπώντας σε ένα υγιές δεν θα μπορέσει το «άρρωστο» να γιατρευτεί. Νομοτελειακά και το υγιές θα «σαπίσει».
Το γιατί έλκουμε τον ερωτικό σύντροφο που έχουμε, είναι αποκλειστικός καθρέφτης του εαυτού μας. Αν εγώ βλέπω τον εαυτό μου ως πατσαβούρι, πατσαβούρι θα με βλέπει και «η σχέση μου».
Ο χωρισμός, ο κάθε χωρισμός, εμπεριέχει και για τους δύο συντρόφους και το αίσθημα του πένθους. Συναίσθημα ονομάζω την κατάσταση στην οποία με οδηγεί μια εμπειρία ζωής.
Το πιο δύσκολο διάστημα του χωρισμού είναι εκείνο που προηγείται της απόφασης. Όσο πιο μικρό χρονικά είναι αυτό το διάστημα, τόσο καλύτερα θα διαχειριστούν οι σύντροφοι τις ζωές τους . Όσο πιο ειλικρινείς είναι με τα «θέλω» τους , τόσο πιο εύκολα θα κρατήσουν τις καλές αναμνήσεις και θα συνεχίσουν να διαχειρίζονται την ζωή γιατί η «αποστολή» στην οποία κλήθηκαν να διαχειριστούν ολοκληρώθηκε.
Mε δεδομένο πια ότι τα δύσκολα πέρασαν και ευχαριστώντας την τύχη για τα δώρα που μου έχει χαρίσει, καλωσόρισα την νέα εποχή στην ζωή μου, γιατί τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο και αν δεν το πιστεύετε να πάτε να δείτε την εκπληκτική ταινία CLOUD ATLAS των Τοm Tykwer και των Andy Wachowski» έγραψε η Νανά Παλαιτσάκη, η οποία χώρισε από τον Άλεξ Κρητικό!Η Νανά εξέφρασε τα συναισθήματά της, γιατί πια «καλωσόρισε» μία νέα εποχή στην ζωή της! Το ζευγάρι πάντως στις 10 Οκτωβρίου είχε βγει στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου και έδειχνε να είναι ερωτευμένο… όμως λίγες μέρες μετά χώρισαν!

tvnea