Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

ΑΝΤΙΟ.... Πάρα πολλά like!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μας το έστειλε ο Βασίλης..... Ευχαριστούμε πολύ
Ξεκίνησα από τη Δύση για να δω αν πράγματι το φως  βγαίνει από την Ανατολή!


Μια μεγάλη ,υπέροχη διαδρομή!
Και πολύ σιωπηρή!....ερωτηματική...........
Κάνω το σωστό;;;; αν , αν ,αν , αν, αν .......;;;;;;;;;

Μου αρέσει να  δίνω απαντήσεις στις ερωτήσεις!πήγα στη Ρόδο και έκλεισα τα ερωτηματικά....

Τη Δευτέρα φεύγω με προορισμό την Κάσο! Είναι ένα μικρό ,παραμεθόριο νησί κοντά στην Κρήτη...


Έχει Γυμνάσιο -Λύκειο με περίπου 60 παιδιά και 900 κατοίκους.....
παίρνω μαζί μου τα δίδυμα και αφήνω εδώ τον μεγάλο με τον πατέρα του.....το είχα αποκλείσει εντελώς στην αρχή ,αλλά μετά είπα και τι έγινε; άλλοι ξενιτεύονται στην Αυστραλία....
Σήμερα με έχουν πάρει τηλέφωνο όλοι οι Κασιώτες να με ευχαριστήσουν που πάω εκεί και μου υπόσχονται να με βοηθούν σε ότι θελήσω!!!! Το σχολείο δεν λειτουργεί καθόλου ,δεν δεχόταν κανένας να πάει....δεν έχει γίνει κανένα μάθημα ως τώρα....
δεν ξέρω τι θα βρω εκεί.....μάλλον δε θα έχω ίντερνετ και θα σας αποχαιρετήσω ως τα Χριστούγεννα που θα έρθω....μακάρι με πολλά και ευχάριστα νέα!
Νομίζω πως ο ήλιος θα βγαίνει πρώτα απο την Κάσο και μετά θα φτάνει με τους χαιρετισμούς μου σε σας!!!!!
Εύχομαι καλή χρονιά  και θα σας σκέφτομαι όλους!

http://nasiasblog2012.blogspot.gr/2012/11/blog-post.html