Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Αποδοκιμασίες σε διαφήμιση που προσβάλλει την Ελλάδα


Η περίφημη ελληνική κούπα του καφέ που αποτελεί πλέον αστικό σύμβολο της Νέας Υόρκης, έγινε πορτοφόλι από αμερικανική εταιρεία. Το « τυχερό πορτοφόλι του ζητιάνου», όπως
ονομάστηκε, προκάλεσε έντονες αποδοκιμασίες.
Ξεπερνώντας κάθε όριο, η εταιρεία Crate & Barrel κυκλοφόρησε στην αγορά ένα πορτοφόλι που μοιάζει με τσαλακωμένη κούπα του καφέ, διακωμωδώντας όσους ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας ή είναι άστεγοι.
Η περιγραφή του πορτοφολιού από την εταιρεία, έχει ως εξής: «επηρεασμένο από την εμβληματική γαλανόλευκη κούπα του καφέ που συχνά κρατάνε οι ζητιάνοι της Νέας Υόρκης, αυτό το πορτοφόλι δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο».
Οι αντιδράσεις ήταν άμεσες και ξεπέρασαν κάθε ηθικό όριο στο χώρο του marketing, με αποτέλεσμα να αποσύρεται από διάφορα καταστήματα και e-shops.