Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Είναι δυνατόν σ΄αυτή τη διαφήμιση της Anytime, ο «ασθενής», ο «γεωλόγος» να... δείχνει πανευτυχής την πέτρα που του βγάλαν από τα νεφρά, λέγοντας εκστασιασμένος «η πιο ωραία πέτρα που έχω δει ως γεωλόγος»;

Είναι χιούμορ αυτό; Αυτός ο ηλίθιος που έκανε τη διαφήμιση, δεν σκέφτηκε ότι υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που έχουν υποστεί αυτή την επώδυνη επέμβαση με
τους αφόρητους πόνους;


Αλλά και πέρα από τους ασθενείς, είναι δυνατόν να δείχνουν στο κοινό γκρο πλαν αυτό το αποκρουστικό προϊόν της χειρουργικής επέμβασης;

Μα τόσο ηλίθιος!...