Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Δημόσια δήλωση του κ. Αθανασίου Θ. Δούναβη για τον κ. Γιάννη Νιώπα

Θέλω να ενημερώσω τους αγαπητούς μου συμπατριώτες και συμπατριώτισσες - παραβιάζοντας όμως τις προσωπικές μου αρχές για πρώτη κι ελπίζω τελευταία φορά - ότι  με τον κ. Γιάννη Νιώπα μας συνδέει δυνατή και πολύχρονη φιλία, από τα χρόνια της κοινής μας στρατιωτικής θητείας....
Όσοι ξέρουν από φιλίες στο στρατό καταλαβαίνουν, οι υπόλοιποι ίσως δεν έχουν περάσει από αυτό
το στάδιο.....
Εξάλλου είναι κάτι που δεν το έκρυψα ποτέ στη ζωή μου και από κανέναν. Και τι να κρύψω άραγε; Ότι ήμασταν από ολόκληρη βόρεια Πιερία μόνο οι δυο μας σε κάποια παραμεθόριο της πατρίδας μας;

Αναγκάζομαι εκ των πραγμάτων να προβώ σε μία ανακοίνωση-διευκρίνηση, διότι τις τελευταίες μέρες κακώς μπλέχτηκε το όνομα του Γιάννη σε προσωπικό  μου ζήτημα που αφορά τις ακαδημίες ποδοσφαίρου Κολινδρού - υποθέτω ίσως και λόγω της πετυχημένης συνεργασίας μας σε επίπεδο ακαδημιών ποδοσφαίρου του Κολινδρού και του Αιγινίου....

Ο Γιάννης χαράζει τη δική του πορεία σαν πετυχημένος παράγοντας του Αιγινιακού κι εγώ προσπαθούσα όσο μπορούσα να είμαι κοντά στις ακαδημίες ποδοσφαίρου της Αναγέννησης Κολινδρού όπως με όρισαν να είμαι γονείς μικρών αθλητών σε κάποια συνάντησή μας, αλλά και στην ομάδα βόλεϊ της Νίκης Αιγινίου στην οποία εκλέχτηκα με όλες τις νόμιμες διαδικασίες που προβλέπει το καταστατικό του συλλόγου....  Και βέβαια μιλάμε μεταξύ μας κι ανταλλάσσουμε απόψεις για τα πάντα που μπορούν να συζητήσουν δύο φίλοι, αλλά υπάρχουν και αρχές, που είναι υπεράνω μας, που δε θα τολμούσαμε ποτέ να τις καταπατήσουν οι συνειδήσεις μας, όπως κρυφές συνωμοσίες εναντίον άλλων  και φανταστικά σενάρια περί ανέμων και υδάτων όπως μας καταμαρτυρούν, δίχως όμως να στοιχειοθετούν τίποτα απολύτως.

Δε ξέρω αν σας πείθω ή όχι για τη καθαρότητα της στάσης της δικής μου και του Γιάννη, δε μπορώ να μπω στο μυαλό σας, αλλά αυτό που γνωρίζω σίγουρα είναι ότι κανείς δε μπορεί να αποδείξει το αντίθετο.

Το να ρίξεις μια κουβέντα στο τραπέζι είναι πάρα πολύ εύκολο, το δύσκολο είναι να μπορέσεις να την επιχειρηματολογήσεις για να έχει υπόσταση, ιδίως όταν προέρχεται από αόριστες πηγές.
Τελειώνοντας θέλω να σας ενημερώσω ότι αν ξανακούσω να λέγεται κάτι αβάσιμο εις βάρος μου,  μόνο και μόνο για να προκληθούν εντυπώσεις σε σημείο μάλιστα που να μπλέκονται φίλοι, αγαπημένα και κοντινά μου πρόσωπα, θα αναζητήσω τη πηγή προέλευσης της συκοφαντίας και θα κινηθώ νομικά εναντίον του ή εναντίον τους...

Όλους τους φίλους μου τους τιμάω, τους αγαπάω και τους υποστηρίζω μέχρι θανάτου...

Ευχαριστώ
Δούναβης Θ. Αθανάσιος