Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΑΣ...

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΑΛΧΑΖΙΔΗ
Αυτό είναι το mail που έστειλα στον ΟΓΑ και αυτήν την απάντηση έλαβα και αφορά τα 100 ευρώ που πλήρωσε η σύζυγος μου.
Και έχει να κάνει με γυαλιά μυωπίας  και έχει λαμβάνει από το ταμείο το οποίο σημειωτέων το
έχει ΞΟΦΛΗΜΕΝΟ διότι αν δεν είχε φροντίσει για  την εξόφληση της εισφοράς της και καθυστερούσε ένα χρόνο ΌΣΟ ΘΑ ΚΆΝΕΙ Ο ΟΓΑ με βάσει την απάντηση του , θα πλήρωνε σίγουρα ένα διόλου ευκαταφρόνητο  ποσό σε τόκους και προσαυξήσεις  ..
Τώρα αν θέλετε να μάθετε για το πόσο άμεση ήταν η απάντηση ήταν αρκετά άμεση σε σχέσει με τον χρόνο εξόφλησης...
   

      Απάντηση: ΟΓΑ - Φόρμα Επικοινωνίας‏


13/8/2013
Προς: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΑΒΡΗΙΛΙΔΟΥ
Εικόνα του χρήστη ΟΓΑ
Από:ΟΓΑ (info@oga.gr) Μετακινήσατε αυτό το μήνυμα στην τρέχουσα θέση του.
Εστάλη:Τρίτη, 13 Αυγούστου 2013 10:18:51 πμ
Προς:ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΑΒΡΗΙΛΙΔΟΥ


Οργανισμός Γεωργικών Ασφαλίσεων Web Site - Φόρμα Επικοινωνίας
Θέμα:Περίθαλψη
Μήνυμα:ΚΥΡΙΟΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ 100 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΜΥΩΠΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΕΘΕΣΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΗ ΤΟΥ ΟΓΑ ΣΤΟ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΚΟΡΙΝΟΥ ΤΗΝ 19-12-2012 ΚΑΙ ΕΛΑΒΑ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 2832 ..
ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΖΥΓΟ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΑΝΕΡΓΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΑ ΠΕΙΡΑ ΔΑΝΕΙΚΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΤΕ ; ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΘΕΛΩ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ..
ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ...
Απάντηση:ΕΚΚΑΘΑΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΑ ΜΗΝΟΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012 .ΠΙΘΑΝΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ 12/2012 ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2013.