Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Δήλωση του Προέδρου της ομάδος Ολύμπου Αγίου Σπυρίδωνα!!

Καταστροφή για το τοπικό μας ποδόσφαιρο, η έλλειψη αμοιβαίας εμπιστοσύνης και σεβασμού ανάμεσα σε παράγοντες και διαιτησία!!
   Κλήθηκα να διοικήσω  ως πρόεδρος την ομάδα του Ολύμπου Αγίου Σπυρίδωνα, με μεγάλη
μου χαρά σε μία από κοινού προσπάθεια όλων μας να αναδειχθούν τα νέα παιδιά του τόπου μου, που αγωνίζονται για την φανέλα. Πιστεύω όπως γνωρίζουν πολύ καλά οι συμπολίτες μου, ότι είμαι απέναντι από κάθε ύποπτο και  κάθε παράνομο. Γι’ αυτό πρέπει να προστατευτεί το ερασιτεχνικό μας ποδόσφαιρο από κάθε μορφή βίας και αντιαθλητικής συμπεριφοράς, μέσα σ΄ ένα πλαίσιο αμοιβαίας εμπιστοσύνης και σεβασμού μεταξύ των ομάδων, της διοίκησης, της Ε.Π.Σ. και της διαιτησίας. Με λύπη μου στο μικρό χρονικό διάστημα που ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο διαπιστώνω παράξενες συμπεριφορές, διοικούντων και διαιτητών.
 Προϋπόθεση όλων αυτών, όπως προείπα, είναι η αμοιβαία εμπιστοσύνη και ο σεβασμός ανάμεσα στα σωματεία και τη διαιτησία, κατά κύριο λόγο, ώστε να διεξάγονται αγώνες επί ίσης όροις για όλα τα σωματεία, μακριά από σκοπιμότητες - τη μεγάλη ευθύνη για την τήρηση των οποίων έχει η διαιτησία - προσφέροντας αμερόληπτα και αδέκαστα τις υπηρεσίες της, γι΄ αυτές  άλλωστε τις οποίες έχει οριστεί να εφαρμόσει από την πρώτη στιγμή της αναγνώρισης κάποιου ως επίσημου διαιτητή.
 Επειδή για τον πρώτο γύρο των αγώνων της ομάδας μου. δε μπορώ να βρίσκομαι στους αγώνες - θα είμαι όμως κοντά στον δεύτερο γύρο - δίνω προς κάθε κατεύθυνση το μήνυμα, με αφορμή τον χθεσινό αγώνα της ομάδας μου με το Κίτρος να σφυρίξει ο διαιτητής ΤΗΝ λήξη του αγώνα  5΄ λεπτά  νωρίτερα, ότι τέτοιες συμπεριφορές και όχι μόνο, ΔΕΝ θα επιτραπούν από εδώ και στο εξής.
 ΝΤΡΟΠΗ δε για όσους δεν έχουν καταλάβει την  έννοια του αθλητισμού. Μέσω του οποίου καλλιεργούνται ηθικές αξίες και ανώτερα ιδανικά όπως το πνεύμα της αγωνιστικότητας, η ισχυρή θέληση, η υπομονή και επιμονή, ο σεβασμός και ο αυτοσεβασμός, η αυτοπεποίθηση, η άμιλλα και η αλληλεγγύη. Το τίμιο παιχνίδι, είναι η ίδια η ουσία του αθλητισμού, εκπροσωπεί τις αξίες του και διαπλάθει το ήθος και τη συμπεριφορά των αθλητών. Αναδεικνύει τη σημασία της ευγενούς άμιλλας καθώς και την επιδίωξη της υπεροχής με θεμιτούς τρόπους και γίνεται η υποδομή μίας κοινωνίας με ιδανικά και αξίες.
                                                                                                         Με εκτίμηση
                                                                                                          Α.ΤΖΗΜΑΣ