Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Ο Αντωνάκης Ξύπνησε ...

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ
Δεν είναι πολλές μέρες που στο χωριό έμαθαν ότι τρεις πιτσιρικάδες κονομησαν με την επένδυση στο χρυσο και έχει γίνει σούσουρο ! Προσωπικά δεν έχω μιλήσει σε κανένα πέραν του ίντερνετ και πέραν συζητήσεις γενικές όχι για το χρυσό άλλα για την ανάγκη της ένωσης και
των αντιμέτρων σε ένα οικονομικό πόλεμο ,ένα οικονομικό πόλεμο που η χώρα μας και οι αφενταδες που την διοικούν δεν τόλμησαν να κάνουν κανένα αντίμετρο εναντιων όσων την βάλουν!
Πολλοί πλέον γνωστοί και φίλοι νοιώθω ότι με κοιτούν περίεργα θέλοντας να ρωτήσουν άλλα μην τολμώντας λες και η ερώτηση για ενημέρωση θα τους οδηγήσει στο στομα του θεριού!
Οι πιο νέοι είναι πολύ ποιο ανοικτοί , ...ρε ο χρηστός πληρώθηκε ; ...Ναι κανονικά ....! Δηλαδή δουλεύει ; ...Απόλυτα ! ...Χμμμ κάτσε να μαζέψω κάνα Φράγκο να ρθω και εγώ ..θα βοηθήσεις ; ...Αυτό κάνω από την πρώτη μέρα !
Κλασικές συζητήσεις που πολλές φορές με κάνουν να αναρωτιέμαι για το ποια θα μπορούσε να είναι η συνταγή που θα έκανε τους ανθρώπους να αποφασίζουν χωρίς να περιμένουν άλλους πρώτα να ανοίξουν το λαγούμι!
Προχθές καθόμουν σε ηρεμία ,σαν πιγκουίνος που περιμένει την κυρα του να γυρίσει από το ψάρεμα φίλαγα το παιδί άλλα και παραφιλουσα στο πεδίο να δω που θα σπάσει πληροφορία !
Στην πόρτα ακούστηκε ένας χτύπος που από την δόνηση του σου έλεγε ότι το χέρι αυτό χτυπά με αναποφασιστικότητα !
Άνοιξα και είδα τον Αντωνάκη μπροστά μου να με κοιτά με το ένα μάτι σαν να αντίκριζε ξινισμένο γιαούρτι ....
Τι έγινε Αντωνάκη ; Θα την βγάλουμε στην πόρτα να με τσεκάρεις αν είμαι μορφονιός;
...Δεν μου λες εσύ πήγες στον Μπάμπη και του αγόρασες την αντλία και του έδωσες ένα πλακετακι 10 γραμμάρια;
..Ναι ρε Αντωνάκη εγώ ...
...Και αυτό το πλακετακι το αγόρασες η το πήρες συστήνοντας άλλους ;
...Συστήνοντας άλλους .....

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ
ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ