Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Δάφνη Ηλιοπούλου: «Όταν ο γιος μου ανακατεύτηκε με τη Χ.Α. του είπα “με την ευχή μου”»

Για τις σχέσεις που διατηρούσε στο παρελθόν με το ΠΑΣΟΚ και με επιφανή στελέχη όπως τον Ευάγγελο Γιαννόπουλο, αλλά και για τον προφυλακισμένο γιο της βουλευτή της Χρυσής Αυγής Παναγιώτη Ηλιόπουλο, μίλησε η Δάφνη Ηλιοπούλου στην εκπομπή «Ζούγκλα» με τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο.

Η ίδια αποκάλυψε πως είχε πατέρα εξόριστο κομμουνιστή, ενώ είχε διοριστεί διοικήτρια νοσοκομείου επί υπουργείας Κρεμαστινού.

«Εγώ άλλαξα στην πορεία (σ.σ κομματικά) και από τις συζητήσεις που είχα με τον γιο μου και από όλη αυτή τη σαπίλα που γνώρισα» είπε η κα Ηλιοπούλου και πρόσθεσε: «Εγώ είμαι πολύ περήφανη για τον γιο μου και θα ντρεπόμουν αν είχε βάλει υποψηφιότητα με άλλο κόμμα». «Όταν ο γιος μου ανακατεύτηκε με τη Χρυσή Αυγή του είπα “με την ευχή μου”» τόνισε η μητέρα του Π. Ηλιόπουλου, ενώ διευκρίνισε: «Ο γιος μου δεν γύρισε τους πάγκους (σ.σ. στην λαϊκή), εκείνος κοιτούσε μόνο τις άδειες αν είναι νόμιμες».

«Συνειδητοποιημένα λέω ότι θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή και αν κληθώ να είμαι υποψήφια θα είναι μεγάλη μου τιμή» δήλωσε στη συνέχεια.


Pause
Current Time05:30
/
Duration Time16:32
Loaded: 0%
Progress: 0%
Fullscreen
00:00
Mute
360p

Η μητέρα του Παναγιώτη Ηλιόπουλου στη "Ζούγκλα"24:01reEmbedit
Play
Current Time0:00
/
Duration Time0:00
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Loading