Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ...

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... Πυθαγόρα
Είδα  οτι  μου  πρότειναν  να   θέσω  υποψηφιότητα  σαν  δημοτικός  σύμβουλος  με  κάποιον  υποψήφιο  δήμαρχο  από  αυτούς  που  ανατράφηκαν  σε  κομματικές  στάνες

 που  κατέστρεψαν  την  Ελλάδα . 
Είπα  "όχι" . 
 Σκέφθηκα  ,  όπου  νάναι   θα  γίνει  καμμιά  επανάσταση   και  θάρθουν  άλλοι  στα  πράγματα . Τότε  εγώ  θα  θεωρηθώ  ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ  με  αυτά  τα  κομματόσκυλα !
Θα  μου  πούν  "Στην  δύσκολη  ώρα  , όταν  όλοι  τους  φτύνανε  ,  εσύ  πήγες  και  γράφτηκες   στις  λίστες  τους .  Τους   επέτρεψες  να  μαζέψουν  τον  απαραίτητο  αριθμό υποψηφίων  και  να κατεβάσουν  συνδυασμό . Τώρα  , για  τιμωρία  ,  θα  χάσεις  και  ζωή  και  περιουσία" . 

'Εβλεπα  και   κάτι  νοικοκυρές  που  τις  έπεισαν  να  γραφτούν   στο  ψηφοδέλτιο  έτσι  ,  για  να  συμπληρωθεί  ο  αριθμός  και  να  τηρείται  η  ποσόστωση . 
Τους  φώναζα  "Πού  πάς  κυρά  μου ;  Έχεις  καταλάβει  σε  τί  κίνδυνο  εκτίθεσαι ;  
Αυτοί  ,  άν  γίνει  κανα  μπάμ   θα  φύγουν  κατά    Ελβετία ( έχουν  εκεί  κομπόδεμα )  . 
 Εσύ  ΠΟΥ  ΘΑ  ΠΑΣ ;"

Μετά  είδα  ότι  ήμουν  σε  πολυτελές  γραφείο .  Ένας  γραβατωμένος  χοντρός  μου  πρότεινε  να  με  κάνει  διευθυντή  Εφορίας . 
Είπα  πάλι  "όχι"  .
Σκέφθηκα ( μέσα στον ύπνο  μου )  "Πού  πάς  να  μπλέξεις ;  Σε  λίγο  θα  γίνει   επανάσταση .  'Όσος  είναι  ο  αριθμός  των  αυτοκτονησάντων  τόσοι   θα  θα  είναι  και  αυτοί  που  θα  εκτελεστούν  από  το  νέο  καθεστώς .  Όσα σπίτια  κατασχεμένα  ,  τόσοι  κρεμασμένοι  συνεργάτες  του  σημερινού  καθεστώτος ...Θα   γράφω  εγώ  διαταγές   κατασχέσεων  με  το  όνομα  και  την  υπογραφή  μου  φαρδειά - πλατειά ; 
Αυτό  είναι  σαν  να  υπογράφω  την  θανατική  μου  καταδίκη !  Άσε  καλύτερα ..."  

Συμπαθάτε  με  συμπολίτες   που  σας   απασχολώ  με  τα  χαζά  όνειρα  που  βλέπω  την νύχτα . Αλλά  Παρασκευή  βράδυ δεν είχα  άλλο  να  κάνω  και  είπα  να  μοιραστώ  κάτι μαζί  σας . Μια  μεγάλη  παρέα  είμαστε  εδώ  στην  Ελλάδα .