Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Ο ΚΩΣΤΑΣ ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΛΑΓΔΑΡΗ

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... Γραφείο τύπου Βαγγέλη Λαγδάρη
ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
Πρόεδρος του Δημοτικού  Διαμερίσματος ΚΑΤΑΧΑ ,του Δήμου ΠΥΔΝΑΣ -ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ,
Πρόεδρος του Τ.Ο.Ε.Β ΚΑΤΑΧΑ και απόμαχος του Πιερικού ποδοσφαίρου.

Ανακοινώνω,ότι στις προσεχείς εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης θα είμαι υποψήφιος με

τον συνδυασμό του  ΒΑΓΓΕΛΗ ΛΑΓΔΑΡΗ.

Έχω την επιθυμία να συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου για το καλό του χωριού μου,όπως το έπραξα μέχρι σήμερα.


Επίσης δηλώνω,ότι δεν θα είμαι υποψήφιος πλέον ,για την ανάδειξη πρόεδρου του τοπικού συμβουλίου για τον ΤΟΕΒ ΚΑΤΑΧΑ.


Με εκτίμηση
ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ




Υποσημείωση
Η πάνω φωτογραφία με τον κ. Κώστα Ορφανίδη στο κέντρο της είναι του Νίκου Γκιμπή...