Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Περί ηθικής και ανηθικότητας... Της Αναστασίας Τερζή

Δακρύβρεχτο το κείμενο του μηνύματος της  ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΒΟΡΕΙΑΣ ΠΙΕΡΙΑΣ του Βαγγέλη Λαγδάρη.
«Εδώ και μέρες ,παρακολουθούμε μια προσπάθεια να γίνεται επίκεντρο της προεκλογικής συζήτησης, η συναλλαγή, ο κομματικός λόγος και ο σκοπός που αγιάζει τα μέσα»
Το διαβάζω με τα μάτια «ευσυνείδητης» υποψηφίου που προσχώρησε στο ψηφοδέλτιο της ανεξάρτητης  κίνησης πολιτών και σκέφτομαι με την δική της σκέψη:
«Μα αν δεν ήταν η συναλλαγή και ο σκοπός που αγιάζει τα μέσα εγώ δεν θα ήμουν εδώ .
Θα ήμουνα με αυτούς που από την αρχή ξεκίνησα τον αγώνα μου για να ανατρέψω τα δεδομένα και τα στεγανά  του Δήμου, να δώσω μια άλλη προοπτική στα παιδιά μου , στην γειτονιά μου, στο χωριό μου ,στην κοινωνία που υπηρετώ.
Ναι κύριε επικεφαλής της ανεξάρτητης κίνησης των πολιτών, η λογική των στρατοπέδων είναι εδώ και ξέρεις πολύ καλά να την προβάλλεις  δημιουργώντας συνθήκες λιποταξίας στους πολίτες που βρίσκονται σε ανάγκη.
Ας αφήσουμε τις υποκριτικές δηλώσεις.
«Η υγιής προοπτική για τα τοπικά πράγματα» που επικαλείσθε, δεν συνάδουν με  τις τακτικές συναλλαγής και ρουσφετιών που χρησιμοποιείτε.

                           Αναστασία Τερζή
                    Κάτοικος Πύδνας-Κολινδρού