Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Η κα ΑΣΗΜΙΝΑ ΠΟΥΛΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΟΥ κ. ΧΙΟΝΙΔΗ, «ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ»

Την παραίτηση της από τον συνδυασμό Πολίτες σε δράση υπέβαλε χθες 9 Απρίλιου  2014 η δημοτική σύμβουλος κ. Ασημίνα Περδίκη Πούλιου .

Σε ερώτηση μας για τους λόγους που την οδήγησαν στην παραίτηση αυτή δήλωσε:

“Πίστευα και πιστεύω στον θεσμό της δημοκρατίας.
Πίστευα και συνεχίζω να πιστεύω ότι όλοι μπορούν να προσφέρουν στα κοινά του τόπου ανεξάρτητα από τις πολιτικές πεποιθήσεις του καθενός αρκεί να υπάρχει η διάθεση και η όρεξη για προσφορά. Θεώρησα ότι μέσα στον συνδυασμό θα υπάρχει δημοκρατικό κλίμα, διάλογος, ενότητα και θα λειτουργούμε ως ένα σώμα για το καλό των δημοτών και του δήμου μας.
Δυστυχώς όμως τα πράγματα δεν ήταν έτσι.
Πολλές ήταν οι φορές που υπήρξε απαξίωση από συμβούλους του συνδυασμού που είναι στην διοίκηση του δήμου στα πρόσωπα συναδέλφων της αντιπολίτευσης ακόμη δε και σε συμβούλους της συμπολίτευσης.
Απαξίωση που μου θυμίζουν άλλες «εποχές».
Δεν μπορώ πλέον να είμαι δίπλα σε ανθρώπους του αποφασίζουμε και διατάσουμε.
Έδωσα μια υπόσχεση στους δημότες που με επέλεξαν να τους αντιπροσωπεύσω στο δημοτικό συμβούλιο και την τήρησα στο έπακρο, όσο μου το επέτρεπαν βέβαια.
Μη μπορώντας λοιπόν να συνυπάρξω με ανθρώπους αυτού του επιπέδου και αυτής της λογικής επέλεξα την ανεξαρτητοποίηση μου από τον συνδυασμό «ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ» με επικεφαλής τον Σάββα Χιονίδη.

Ευχαριστώ όλους τους δημότες για την στήριξη που έδειξαν στο πρόσωπο μου και που μετά από συζήτηση μαζί τους οδηγήθηκα  σε αυτή την απόφαση”.

     Με τιμή και εκτίμηση
  Ασημίνα Περδίκη  Πούλιου

Ανεξάρτητη Δημοτική Σύμβουλος