Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΑΛΕΞ. ΔΗΜΟΥΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΩΣ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ ΜΕ ΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... Σοσιαλιστικό Κόμμα
 ΔΗΛΩΣΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΑΛΕΞ. ΔΗΜΟΥΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΩΣ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ
ΜΕ ΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ

            Ως υποψήφιος Ευρωβουλευτής με το Σοσιαλιστικό Κόμμα στις εκλογές της 25ης Μαΐου 2014 θα παλέψω για μια διαφορετική Ευρώπη. Μια Ευρώπη των λαών και όχι των σημερινών
μονοπωλίων. Μια Ευρώπη όπου κύριο λόγο θα έχουν οι Ευρωπαίοι Πολίτες, μέσω των Δημοκρατικά εκλεγμένων Κυβερνήσεών τους και όχι το σημερινό μονοπώλιο των αγορών.
Θα πρέπει να ηττηθεί και θα ηττηθεί η σημερινή Νεοφιλελεύθερη Πολιτική που βυθίζει τους λαούς της Ευρώπης στη φτώχια και την ανεργία. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με Προοδευτικές Πολιτικές που θα ξαναφέρουν στο προσκήνιο την πραγματική ανάπτυξη. Λέμε όχι στην Ευρώπη της Γερμανίας αλλά ναι στην Ευρώπη της κοινωνικής δικαιοσύνης.

Καλό μας αγώνα!!!

Βασίλειος Αλεξ. Δημούσης
Υποψήφιος Ευρωβουλευτής με το Σοσιαλιστικό Κόμμα


Βιογραφικό σημείωμα:

Γεννήθηκα στην Πιερία το 1986 όπου και μεγάλωσα, είμαι κάτοικος Περίστασης από γεννήσεως, με καταγωγή την Κονταριώτισσα από την πλευρά της μητέρας μου.
Είμαι τελειόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στον τομέα Πληροφορικής και Δικτύων Η/Υ και ως δεύτερη γλώσσα μιλώ την αγγλική.
Η άμεση επαγγελματική μου εμπειρία αφορά τον ιδιωτικό τομέα, με έμφαση τις πωλήσεις. Παράλληλα με την δουλειά μου στον ιδιωτικό τομέα, υπάρχει άμεση ενασχόληση με την γεωργία.
Από το 2001 συμμετέχω ενεργά στις δράσεις της νεολαίας και στα «κοινά» του τόπου μου. Διατέλεσα γραμματέας δημοτικού συμβουλίου νέων (ΔΗ.ΣΥ.Ν.) στον πρώην Δήμο Παραλίας (Πιερία), συντονιστής των εθελοντών διαδικτύου του ΠΑΣΟΚ Πιερίας και σύνδεσμος στην επιτροπή διαδικτύου του τομέα αθλητισμού του ΠΑΣΟΚ (Κεντρικά ΠΑΣΟΚ). Με την ένταξη της χώρας μας στο Δ.Ν.Τ. αποχώρησα κομματικά από το ΠΑΣΟΚ διότι είχαν αρχίσει να χάνονται πλέον οι αξίες που πιστεύαμε, ήμουν όμως παρών πολιτικά μαζί με άλλα στελέχη, με σκοπό την ανατροπή της νεοφιλελεύθερης πολιτικής που επέβαλαν τα μεγάλα συμφέροντα της Ε.Ε.
            Με πρωτοβουλία του Στέφανου Τζουμάκα στις 24 Ιουλίου του 2013, συμμετείχα ενεργά μαζί με άλλα στελέχη πανελλαδικά, στην πρωτοβουλία ίδρυσης του Σοσιαλιστικού Κόμματος.
Από 21.03.2014 είμαι Μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του νεοϊδρυθέντος Σοσιαλιστικού Κόμματος και από 30.03.2014 Μέλος της Πολιτικής του Επιτροπής. 
Ανεξάρτητα από τη θέση στην οποία βρέθηκα, πάντοτε προσπαθούσα και προσπαθώ να προσφέρω το καλύτερο δυνατό.