Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Προεκλογικό άρθρο του Σοφρώνιου Τερζόπουλου υποψηφίου δημοτικού συμβούλου με τον Νίκο Μακρίδη & Γραμματέα Συντονιστικής Επιτροπής ΑΝ.ΕΛ.Πιερίας

Δε μας αρμόζει η αποχή!
Είμαι 34 χρονών και μπορώ ακόμα να αποκαλώ τον εαυτό μου νέο, με όνειρα και με λογική πως  μπορώ με πολύ δουλειά να αλλάξω ότι αλλάζει.
Από τα πρώτα που θυμάμαι, σχετικά με τις εκλογές, είναι τον παππού, τη
γιαγιά και τους γονείς μου μετά την εκκλησία να πηγαίνουν να ψηφίσουν.
Ποτέ δεν άκουσα δικαιολογία ότι θα απέχουν από αυτή τη γιορτή της Δημοκρατίας, οπότε μου είναι άγνωστο σαν συναίσθημα η αποχή.
Μεγαλώνοντας με τέτοιες λογικές, μου μπήκε η ιδέα ότι από τη στιγμή που η συνείδηση μου, μου απαγορεύει την αποχή, γιατί να μη συμμετέχω ακόμα πιο ενεργά βάζοντας τον εαυτό μου σε ένα ψηφοδέλτιο της τοπικής αυτοδιοίκησης, που ταιριάζει με τα θέλω μου.
Ποια είναι αυτά;
Να απαρτίζεται από ανθρώπους ανιδιοτελείς  με όρεξη για προσφορά και δουλειά. Με νέους που ακόμα κάνουν όνειρα, που δε θα φοβηθούνε να πάρουν ευθύνες, να πάρουν ρίσκα, που η λέξη τιμιότητα θα τους αντιπροσωπεύει! Μόνο με τέτοιους ανθρώπους μπορώ να συνεργαστώ!
Έτσι μπήκα στην ομάδα του Νίκου Μακρίδη  Νέα Εποχή για την Κατερίνη και…ξεκινάω!

"Είναι επιβεβλημένο οι ελεύθεροι να έχουν συναίσθηση ευθύνης για τα πολιτικά πράγματα." Δημοσθένης 384-322 π.Χ. 

Τερζόπουλος Σωφρόνιος-Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Γραμματέας Συντονιστικής Επιτροπής Ανεξάρτητων Ελλήνων Πιερίας