Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

ΑΡΙΣΤΕΊΔΟΥΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ: "ΚΑΛΕΣΜΑ ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ & ΑΓΑΠΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ"

ΚΑΛΕΣΜΑ ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ & ΑΓΑΠΗΣ 
ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ!
Του υποψ. δημοτικού συμβούλου
ΑΡΙΣΤΕΊΔΟΥΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ του Αριστείδη

Εμείς οι κάτοικοι της Β. Πιερίας γνωριζόμαστε καλά. Η σχέση εμπιστοσύνης που μας ενώνει είναι σταθερή και διαχρονική. Σας ξέρω και με ξέρετε. Εδώ γεννήθηκα, εδώ μεγάλωσα και έκανα οικογένεια. Είμαι παντρεμένος με την
Αγγελική Χατζηγεωργίου του Πέτρου που εργάζεται στη Βιβλιοθήκη του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και έχουμε δύο παιδιά τον Βαλάντη και την Αλεξάνδρα. Τα παιδία μου εδώ πήγαν σχολείο, από εδώ άνοιξαν τα φτερά τους και εδώ θέλω να γυρίσουν. 
Προσωπικά θα είμαι και αύριο εδώ. 

 Τα 32 χρόνια εργασίας μου στον ΟΤΕ με βοήθησαν να σας γνωρίσω και να με γνωρίσετε καλύτερα, να γίνουμε φίλοι. Στις εκλογές της 18ης Μαΐου θα λάβουμε αποφάσεις με μεγάλη βαρύτητα. Θα επιλέξουμε που θα βαδίσουμε τα επόμενα χρόνια. Την πορεία που θα ακολουθήσει o δήμος μας, το μέλλον της Β. Πιερίας. Ο τόπος μας έχει ανάγκη από σταθερότητα, ανάπτυξη και ασφάλεια. Δεν χωράνε πειραματισμοί και χάσιμο χρόνου. Δεν πείθει ο λαϊκισμός, ο διχασμός, οι ανέξοδες υποσχέσεις, τα κούφια λόγια. Δεν αποτελεί λύση η στείρα άρνηση και η ισοπέδωση. Σήμερα χρειάζονται άνθρωποι που αποδεδειγμένα γνωρίζουν τα θέματα του τόπου μας και δίνουν λύσεις. Χαρακτηρίζονται από αποφασιστικότητα, διεκδίκηση, δυναμισμό και αποτελεσματικότητα. Διαθέτουν εργατικότητα ήθος και συνέπεια λόγων και πράξεων.

 Εμείς οι κάτοικοι της Β. Πιερίας θέλουμε να προοδεύσουμε. Θέλουμε γνώση, 
εντιμότητα, σιγουριά!
Στις 18 Μαΐου ζητώ τη στήριξη σου!

 Με εκτίμηση,
 ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
 του Αριστείδη