Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Τάσος Αναστασιάδης: Ένας Πασαδόρος για τον Δήμο Παύλου Μελά

Λίγες ακόμα μέρες μένουν για τις Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές και πολλοί είναι αυτοί που ζητάνε την ψήφο μας, ανάμεσά τους και πολλοί άνθρωποι του βόλεϊ που ξεκίνησαν να κάνουν κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό που ξέραμε μέχρι τώρα, να
ασχοληθούν με τα κοινά.
Ανάμεσά τους ο πασαδόρος της Νίκης Αιγινίου, Τάσος Αναστασιάδης. Ο 32χρονος Τάσος, γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και ξεκίνησε το βόλεϊ το 1993 από τον Ορφέα Ηλιούπολης, και το 2000 ξεκίνησε η καριέρα του με τους «μεγάλους», τον Μακεδονικό, μετά τον Άρη, τα Μουδανιά, τον Επίκουρο και το 2011 «προσγειώθηκε» στην ομάδα της Νίκης Αιγινίου.

anastasiadis3

Η φετινή σεζόν είναι ιδιαίτερη για εκείνον γιατί αποφάσισε να ασχοληθεί με την πολιτική και συγκεκριμένα να ασχοληθεί με τα «κοινά» του δήμου Παύλου Μελά στη Θεσσαλονίκη.

Μιλήσαμε στον Τάσο για τη μεγάλη αυτή απόφαση:

Γιατί αποφάσισες να κατέβεις στις εκλογές;
 «Αποφάσισα να κατέβω στις εκλογές γιατί πιστεύω ότι οι αξίες και η πείρα των παλιών, σε συνδυασμό με τις φρέσκες ιδέες των νέων ανθρώπων θα συνεισφέρουν στη ανανέωση της πόλης μας.
Δεν είμαι και δεν νιώθω «ειδικός της πολιτικής». Δηλώνω απλός αγωνιζόμενος πολίτης. Την ευκαιρία αυτή μου δίνει ο Διαμαντής Παπαδόπουλος, να αποδείξω ότι είμαι αρκετά ώριμος να αναλάβω πρωτοβουλίες και να αναδείξω όσο καλύτερα μπορώ τον Δήμο Παύλου Μελά.» 
anastasiadis4

Υπάρχουν κοινά στοιχειά μεταξύ βόλεϊ και πολιτικής; 
 «Θα τολμούσα να πω ότι ναι υπάρχουν κοινά στοιχεία, σαν πασαδόρος σε μια ομάδα προσπαθώ πάντα να δημιουργήσω τις κατάλληλες συνθήκες, για την καλύτερη δυνατή εξέλιξη του αγώνα. Αυτή θέλω να είναι και η θέση μου στην πολιτική.
Και ας μην ξεχνάμε ότι η διαδικασία ενός τίμιου εκλογικού αγώνα πάντα έχει δύο αποτελέσματα όπως και το βόλεϊ :  τη νίκη ή την ήττα. Προσωπικά έχω μάθει να αγωνίζομαι και να μη φοβάμαι και το ενδεχόμενο της ήττας.»

 Ποια θέση διεκδικείς στον Δήμο;
 «Θα ήταν μεγάλη μου τιμή να εκλεχθώ από τους συμπολίτες μας  και να στελεχώσω το τμήμα αθλητισμού του Δήμου Παύλου Μελά, συμβάλλοντας έτσι με όλες τις δυνάμεις και την εμπειρία μου για την ανάπτυξη των αθλητικών χώρων και του αθλητισμού της πόλη μας.»

anastasiadis5
 Εάν είχες τι δυνατότητα να αλλάξεις κάτι στον αθλητισμό τι θα ήταν αυτό;
«Ο αθλητισμός για μένα είναι τρόπος ζωής. Θα ήθελα αν ήταν στο χέρι μου όλοι οι συνδημότες μου κάθε ηλικίας  να έχουν τόσο τη δυνατότητα όσο και τις κατάλληλες συνθήκες να έρθουν κοντά στην άθληση  και να γευτούν τη μαγεία του αθλητισμού και την προσφορά του σε σώμα και πνεύμα.»

Ευχαριστούμε Τάσο και καλή επιτυχία!

anastasiadis2