Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Ευχαριστήρια δήλωση της νεοεκλεγείσας δημοτικής συμβούλου Αλεξάνδρας Νταρλαγιάννη με τον συνδυασμό «άλλος δρόμος για το Δήμο Κατερίνης»

       Ευχαριστώ πολύ όλους όσοι στήριξαν τον συνδυασμό μας και μας έδωσαν το αποτέλεσμα του 27,36% και τη δύναμη των εννέα (9) εδρών στο δημοτικό συμβούλιο. Ευχαριστώ πολύ τους φίλους
και συνδρομείς σε όλη την προεκλογική διαδρομή που μας εμπιστεύθηκαν για έναν άλλο δρόμο στον Δήμο μας και προσπάθησαν μαζί μας. Ευχαριστώ πολύ και συγχαίρω από καρδιάς τον επικεφαλής μας και τους συνυποψηφίους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους για τον καλό αγώνα που δώσαμε. Ευχαριστώ πολύ όλους όσοι με τίμησαν με την ψήφο τους σ’ έναν αγώνα που έδωσα πραγματικά με όλες μου τις δυνάμεις, με αξιοπρέπεια, με συνέπεια στις «βασικές μου τις αρχές» και σε συνέχεια της μέχρι σήμερα δραστηριοποίησής μου στην κοινωνία μας. Η εκλογή μου στο δημοτικό συμβούλιο αυξάνει την ευθύνη μου να ανταποκριθώ στην εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου. Δεσμεύομαι ότι ο συνδυασμός μας με συλλογική και ατομική προσπάθεια θα συνεχίσει να αγωνίζεται για τον άλλο δρόμο στο Δήμο μας, για αξιοπρέπεια, δημοκρατία, ισότητα και ισονομία τόσο μέσα στο δημοτικό συμβούλιο, όσο και κυρίως μέσα στην κοινωνία. Εύχομαι συγχαρητήρια και γόνιμη θητεία σε όλους τους εκλεγέντες συνυποψηφίους μου και τους εκλεγέντες υποψηφίους των άλλων συνδυασμών.