Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

"Συμμετέχω.." - Του Άκη Τερζόπουλου

 Έρχονται εκλογές!
Συμμετέχουμε σε εκλογές!
Τοπίο της γνωστής προεκλογικής ομίχλης!

Ίσως και βαρβαρισμός!
Η κοινωνία νιώθει πως και πάλι κάποιοι δήθεν εκλεκτοί την πετάνε σε θολά νερά κι εκεί την ψαρεύουν με θράσος! Σαν υποψήφιος, ομολογώ, ψάχνω να βρω τον ταιριαστό μου ρόλο, έναν ρόλο της ειλικρίνειας και της αξιοπρέπειας!
Μήπως, απλώς και μόνον αποτελώ συστατικό ενός μίγματος που θα καταλήξει ''άχρουν, άοσμον και άγευστον'' ;
Μήπως, συνεισφέρω στη διαιώνιση της πλάνης και της αθλιότητας;
Μήπως, συνεργώ με το . τίποτε;
Τέτοια αναρωτιέμαι και θορυβούμαι και αγωνιώ!
Τα παίρνω πάλι από την αρχή, να ρίξω περισσότερο φως!
Τώρα χρησιμοποιώ τη γνωστή μας από το σχολείο μέθοδο, την '' εις άτοπον απαγωγή ''!
Υποτιθέστω, λοιπόν, ότι τα ρίχνω όλα μια μούντζα, οπισθοχωρώ και πιάνω πάλι την άπρακτη πλην όμως ασφαλή μου γωνία!
Απενεργοποιώ τον μηχανισμό του Πολίτη, απουσιάζω!
Τι κερδίζω δια της απουσίας μου;
Γλιτώνω, κερδίζω έστω κάτι περισσότερο ;
Αύριο θα είμαι καλύτερα ;
Αυτός είναι ο ρόλος μου; Κρύβομαι και σώζομαι;
Η απάντηση ΜΟΝΑΔΙΚΗ και ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΗ !
Με την απουσία και την απραξία μου δίνω χώρο και χρόνο στους επιτήδειους! Στους  ''γνωστούς'', ''απαραίτητους'', ''αναντικατάστατους''! Στους ''σωτήρες'' των . εαυτών τους!
Οπότε αφυπνίζομαι και . ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ !
Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη μου για το καλύτερο!

Τερζόπουλος Σωφρόνιος (Άκης)
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τη Νέα Εποχή του Νίκου Μακρίδη