Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Απάντηση στον επιστολογράφο κ.Απ.Κολοσέντα. Είμαι μόνον υπερασπιστής του δικαίου και της ηθικής

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος.... Βασίλειο Δ.Νουλέζα
Γράφετε φοβούμαι αναίτια  με δηκτικό  ,αιχμηρό και  μειωτικό ύφος ενώ σας έδωσα σαφείς απαντήσεις για τις κύριες γενεσιουργές   αιτίες του κατρακυλίσματος ως τουριστικού προορισμού της Παραλίας και τις  χρόνιες παθογένειες που την ταλαιπωρούν τις τελευταίες δεκαετίες.

Έχω δημόσια επανειλημμένα  καταγγείλει την μόλυνση του θαλάσσιου περιβάλλοντος είναι όμως  έργο των αρμόδιων Υπηρεσιών να ερευνήσουν,να εντοπίσουν τους παραβάτες και να εφαρμόσουν την κείμενη νομοθεσία,δεν είμαι αυτόκλητος ανώτατος Εισαγγελέας να συλλαμβάνω τους δράστες..
Αν ελεγχθούν ορισμένες επιχειρήσεις μεγαλοσχημόνων ή μη  είναι ευχερές να διαπιστωθεί ποιοι ακριβώς μολύνουν με βρώμικα νερά που διοχετεύονται και  καταλήγουν στήν θάλασσα, δικό μου καθήκον είναι να αναδείξω το θέμα ,να κινητοποιήσω την κοινή γνώμη· άλλωστε επανειλημμένα έχω ενημερώσει τις αστυνομικές Αρχές και με έγγραφες αναφορές, εσείς που διαμένετε  εγγύς σαν ενεργός πολίτης γνωρίζετε γιατί δεν το γνωστοποιείτε ,δεν φοβούμαι ειλικρινά να καταγγείλω κανέναν σας διαβεβαιώ.
Δεν ενδιαφέρομαι για δημόσια ανούσια  αντιπαράθεση, διένεξη εκτός ακαδημαϊκού πλαισίου με προσωπικές αιχμές  και αντεγκλήσεις  - δεν ενδιαφέρει αυτό την κοινή γνώμη. Σας διευκρινίζω διότι είσθε μάλλον  σε σύγχυση ότι είμαι απλά  ενεργός,μάχιμος  Δικηγόρος 17 έτη με ειδική ενασχόληση με το Ποινικό Δίκαιο  σε Εφετεία Κακ /των ανα την Ελλάδα,Υποψήφιος Διδάκτωρ Δημ Δικαίου και πολιτ Επιστημών Νομικης Σχολής ΔΠΘ, ασχολούμαι πράγματι με ζητήματα Συνταγματικού δικαίου με νομική αρθρογραφία και εμβαθύνω σε σύγκριση με το αντίστοιχο γερμανικό ,ευρωπαϊκό δίκαιο, ουδέποτε όμως αυτοπροσδιορίσθηκα ή υπέγραψα ως Συνταγματολόγος όπως εσφαλμένα γράφετε.
Όταν δημοσιολογείτε οφείλετε ευπρέπεια και ευγένεια στον συνομιλητή σας.
Κοινός στόχος και επιδίωξη να προστατεύσουμε την Παραλία, το  φυσικό περιβάλλον, τήν θάλασσα που είναι δυσφημισμένη για αυτό το 90 τοις εκατό των Θεσσαλονικέων προτιμά την Χαλκιδική ,να προσελκύσουμε καλύτερους τουρίστες,δούλεψα σκληρά δύο δεκαετίες σε τουριστική επιχείρηση και γνωρίζω καλά.
Αυτά τα  περί μπλα μπλα που ακροτελεύτια γράφετε, προφανώς δεν με αφορούν, διότι έχω συγκεκριμένες θέσεις, απόψεις διατηρώ πάντοτε το ύφος μετριοπάθειας και μετριοφροσύνης που επιδιώκω να με διακρίνει.
Αν έχετε ενδιαφέρον για ουσιαστικό,πολιτισμένο διάλογο με επιχειρήματα  είμαι πρόθυμος.
Βασίλειος Δ.Νουλέζας δικηγόρος Μέλος της Ενωσης Ελλήνω Ποινικολόγων.