Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

Ανδριάνα Σαπρίκη: Μια yoga δασκάλα κατακτά την 7η τέχνη

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον αποστολέα του μηνύματος....pinakio
Λένε πως η yoga διακατέχεται από θετική ενέργεια και φως…δεν θα τους αδικήσω, κάθε άλλο θα συμφωνήσω μαζί τους για την περίπτωση της Ανδριάνας Σαπρίκη, η οποία αναζητά συνεχώς σκαλοπάτια και ρεύματα που την μεταφέρουν σε άλλη διάσταση
έχοντας ως παρανομαστή τον κόσμο τον δικό μας. Πόσο πιο απλά μπορώ να επεξηγήσω την περίπτωση της όταν από καθηγήτρια γυμναστικής, ασχολήθηκε στην συνέχεια με την yoga, έπειτα με την 7η τέχνη αποσπώντας μάλιστα διεθνή βραβεία για τα σενάρια που έχει γράψει…

Συνέντευξη στον Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλο και στο ΠΙΝΑΚΙΟ

Η ίδια μιλάει στο Πινάκιο γι’ αυτές -κι όχι μόνο- πτυχές της ζωής της κι αποκαλύπτει πως σε λίγο καιρό στα ράφια των βιβλιοπωλείων θα βρίσκεται το πρώτο της βιβλίο.
Η Ανδριάνα είναι ένα κορίτσι που ονειρεύεται διαρκώς και έχει την απαίτηση να προσγειώσει τον Μορφέα στην γη και να μεταφέρει τον αστείρευτο κόσμο της φαντασίας του, στην γκρίζα καθημερινότητα μας…έτσι για να κάνει τη ζωή μας πολύχρωμη και έντονη.
Αυτό τον καιρό διδάσκει yoga σε μικρά παιδιά μέσω της Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. «ΈΔΡΑ» και μας επισημαίνει πως από τον Σεπτέμβριο μέσω του φορέα θα παρέχονται και άλλες εναλλακτικές θεραπείες , όπως βελονισμός, reiki, shiatsou στους ενήλικες…

Πάντως την πυξίδα της ζωής της την έχασε -από ότι λέει η ίδια- πολλές φορές ωστόσο πάντα έβρισκε τον σωστό προσανατολισμό…φαίνεται πως οι συντεταγμένες που ακολουθεί προέρχονται από έναν κόσμο μαγικό…ας τον αγγίξουμε κι εμείς λίγο μέσα από τον λόγο της… Καλή ανάγνωση



Ανδρεάνα Σαπρίκη μια χορεύτρια…διαφορετική από τις άλλες αν κρίνει κανείς από τα επιτεύγματα σου. Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή…Θα μας συστηθείς, ποια είσαι, τι κάνεις;

«Η αλήθεια είναι ότι πριν από λίγα χρόνια, ακόμα κι εγώ η ίδια ήμουν μπερδεμένη με τον εαυτό μου. Έχω κάνει τόσες πολλές και  διαφορετικές δουλειές, που όλοι μου έλεγαν ότι δε θα γίνω πουθενά καλή! Όμως εγώ μέσα μου πάντα ήξερα, ότι θα με κέρδιζε αυτό που αγαπούσα περισσότερο.
Σπούδασα Τ.Ε.Φ.Α.Α Αθηνών με κατεύθυνση χορό και έχω παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια
hatha yoga. Επίσης έχω παρακολουθήσει σεμινάρια σκηνοθεσίας στην ''καλλιτεχνική διάδραση''. Από πιτσιρίκα μου άρεσε πολύ να ψάχνομαι , να μαθαίνω όσο περισσότερα μπορούσα! Μεγάλωσα στην επαρχία και όταν πέρασα στο Πανεπιστήμιο ήρθα μόνη μου στην Αθήνα. Σκληρή πόλη για ένα παιδί της επαρχίας να κάνει τα όνειρά του πραγματικότητα. Όμως είμαι απ' τα άτομα, που ανέκαθεν πίστευα ότι στη ζωή, πρέπει να κάνεις αυτό, που πραγματικά θέλεις. Δεν είχα ιδιαίτερη βοήθεια κι έτσι πάλευα μόνη μου και συνεχίζω να παλεύω για το καλύτερο».

 Αλήθεια πως προέκυψε η Yoga στην ζωή σου; Είναι όντως φιλοσοφία ζωής;
Ναι για μένα είναι φιλοσοφία ζωής. Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι η yoga είναι θρησκεία. Αυτό είναι λάθος, η yoga δεν είναι τίποτα περισσότερο από επιστήμη του σωστού τρόπου ζωής. Σκοπός της είναι να ενσωματωθεί στην καθημερινότητά μας και να γίνει το μέσο για την εξισορρόπηση και την αρμονία του σώματος, του νου και των συναισθημάτων.
Ασχολούμαι με τη yoga  από το 2000 και προέκυψε εντελώς τυχαία στη ζωή μου. Στην αρχή ήμουν αντίθετη στην ιδέα της διδασκαλίας , αλλά όταν  χρειάστηκε να ξεκινήσω μαθήματα σε προσωπικό επίπεδο για να αντιμετωπίσω κρίσεις πανικού, τη λάτρεψα. Ξεπέρασα τις κρίσεις πανικού κι αποφάσισα να διδάξω, πιστεύοντας ότι θα βοηθούσα κι εγώ με τη σειρά μου κάποιους ανθρώπους να ξεπεράσουν παρόμοιες καταστάσεις και να δουν με πιο θετικό τρόπο τη ζωή! Έτσι όπως ακριβώς την είχα δει κι εγώ»!


Ωστόσο πέρα από το χορό έχεις αναπτύξει κινηματογραφικές γνώσεις και εμπειρίες και μάλιστα έχεις βραβευτεί για δουλειές σου. Καταρχάς τι είναι αυτό που σε ώθησε στην 7η τέχνη;

 Διαβάστε τη συνέχεια εδώ