Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Άρωμα Πόλης – Μέρος 1ο [φωτογραφίες]

Γράφει και φωτογραφίζει ο Χρυσόστομος Γαλαθρης,
Σηκώνεται άξαφνα πάνω και τρέχει προς το παράθυρο, κοιτάει στα κλεφτά & αφού σιγουρεύεται ανοίγει την πόρτα με ανυπομονησία αφού με το αριστερό χέρι γυρίζει από την σωστή μεριά το Κωνσταντινάτο που φοράει για χρόνια στο λαιμό της..
 
Αδερφηηη μου αγαπημένη αναφωνεί με χαρά και η μια μια πέφτει στην αγκαλιά της άλλης..δεν προλαβαίνει να την φιλήσει και νενε η Μαρία όπως την λέγαμε εμείς τα ανίψια της βάζει μια φωνή και λέει: Το πότισες κανέλα το κοκκινιστό βρε αδερφή, μυρίζεις και εσύ η ίδια από μέτρα!
.
 Τι να κάνω απαντά η γιαγιά μου,συνταγές πολλές δεν  μάθαμε αλλά την κανέλα την εκτιμάω και την ρίχνω μπόλικη! Άλλωστε είναι και φτηνή βρε αδερφή…τσιγκουνιές θα κάνουμε? τι σόι Κωνσταντινουπολιτησσες είμαστε??
Ήμουν 8 χρονών και ακομη μυρίζω τον αέρα της Πόλης που έφερνε η θεία Σοφία  καθώς έρχονταν στην Σάμο να μας δει κάθε καλοκαίρι. Πέθανε πριν 8 χρόνια και το σπίτι της στο Φανάρι παραμένει κλειστό γεμάτο αναμνήσεις και υγρασία..η μυρωδιά της και η αρχοντιά της όμως παραμένουν αναλλοίωτες..
 
 .
Γεννήθηκα στη Σάμο το 1980. Σπούδασα φωτογραφία στην Focus School of Art Athens και ζω και εργάζομαι στο Καρλόβασι. Μέχρι στιγμής έχω παρουσιάσει 3 μεγάλης κλίμακας ατομικές εκθέσεις: «Κίνα» το 2010, «Aroma Polis» το 2012 και φέτος τον Αύγουστο του 2014 παρουσίασα την τελευταία μου έκθεση με τον τίτλο 142.
Επίσης έχω παρουσιάσει έργα μου σε ομαδικές εκθέσεις και σε μικρότερες, θεματικές ατομικές εκθέσεις.


Διαβάστε τη συνέχεια εδώ