Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Μητέρα δυο ανήλικων τέκνων καταγγέλλει υπουργείο υγείας, OAEE και γιατρούς του ΕΟΠΥΥ

1) Προς: Εισαγγελία Πειραιά
Πειραιάς 19/11/2014
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Καταγγέλλω το υπουργείο υγείας και τους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ για τα ακόλουθα:

Έχω ένα βρέφος 4 μηνών (συνημμένα ληξιαρχική πράξη γέννησης) και ακόμη μέχρι και σήμερα δεν έχω παιδίατρο να παρακολουθεί το παιδί μου. Όσες φορές κάλεσα γιατρό του ΕΟΠΥΥ για να το εξετάσει μού είπε ότι έχει κλεισμένο το πλαφόν των 200 επισκέψεων που έχει δεσμευτεί από το υπουργείο, κι ότι αν επιθυμώ να εξετάσει το παιδί μου θα πρέπει να πληρώσω επίσκεψη από 40 έως 60 ευρώ (διαφέρει από γιατρό σε γιατρό το κόστος της επίσκεψης).
ΕΠΕΙΔΗ
Για να μου προσφέρεται αυτή η υπηρεσία πληρώνω ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ, εις ολόκληρον και ανελλιπώς, κάθε δίμηνο 400 ευρώ στο ασφαλιστικό μου ταμείο, ήτοι 200 ευρώ τον μήνα.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Καταγγέλλω: 
- Το υπουργείο υγείας γιατί με ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ να πληρώνω για μία υπηρεσία την οποία δεν μπορούν να μου εγγυηθούν, και την οποία δεν μου παρέχουν. 
- Τους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ, οι οποίοι είναι υποχρεωμένοι ως εκπρόσωποι του δημόσιου ΔΩΡΕΑΝ συστήματος υγείας, να εξετάζουν ακόμη και τους ανασφάλιστους, πολλώ δε μάλλον τον πολίτη που τους πληρώνει κανονικότατα, τους καταγγέλλω διότι ενώ πληρώνονται κανονικά και ανελλιπώς για να μου παρέχουν τις υπηρεσίες τους, μου ζητούν να τους ξαναπληρώσω για να μου τις παράσχουν.
ΚΑΙ ΖΗΤΩ
Να υποχρεωθεί το υπουργείο να μου βρει παιδίατρο ο οποίος θα παρακολουθεί σε μόνιμη βάση το παιδί μου, χωρίς επιπλέον οικονομική δική μου επιβάρυνση, και όποτε τον χρειαστώ. Στην περίπτωση που δεν εξαναγκαστούν να μου παρέχουν την υπηρεσία που με υποχρεώνουν να πληρώνω, να απαλλαγώ από την ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ πληρωμή ιατροφαρμακευτικής κάλυψης και νοσήλια, που αποδίδω στο ταμείο μου για να είμαι ασφαλιστικά ενήμερη.
Η καταγγέλλουσα
Στεφανία Λυγερού του Ιωάννη
Αρ. ταυτ.: 
ΑΦΜ: 
Διευθ.: 
Τηλ.:
Συνημμένα: Ληξιαρχική πράξη γέννησης παιδιού
2) Προς: Εισαγγελία Πειραιά
Κοιν.: – OAEE Πειραιά
- ΔΕΗ Πειραιά
- ΕΥΔΑΠ Πειραιά
- Δ’ Εφορία Πειραιά
Πειραιάς 19/11/2014
ΕΚΚΛΗΣΗ
Για εισαγγελική παρέμβαση, άμεσα εκτελεστή, λόγω του κατεπείγοντος.
Κύριε εισαγγελέα ζητώ την άμεση παρέμβασή σας για την κατεπείγουσα και υψίστης σπουδαιότητας υπόθεσή μου:
Με την με αρ.πρωτ. 624010/19-10-2012 αίτησή μου (συνημμένα) ζήτησα από τον ασφαλιστικό μου φορέα (ΟΑΕΕ) να με απαλλάξει από την πληρωμή του ποσού των συντάξιμων ΚΑΙ να μου επιστρέψει στο ακέραιο όσα χρήματα έχω μέχρι σήμερα πληρώσει ως συντάξιμα, διότι δεν έδωσα ποτέ εγώ η ίδια, ως μερισματούχος, καμία έγκριση να παίξουν τα χρήματά μου στο χρηματιστήριο, δεν έδωσα ποτέ καμία έγκριση για να συναινέσουν στο κούρεμά τους (PSI), δεν έδωσα ποτέ καμία έγκριση να τα διαθέτουν στην πολιτεία για να κλείνουν (με τα δικά μου χρήματα, που τα δίνω για να λάβω στα γεράματά μου σύνταξη) άλλες «τρύπες» που οι ίδιοι οι κυβερνώντες δημιουργούν, με αποτέλεσμα να μείνει άδειο το ταμείο και όταν έρθει η ώρα να λάβω ως σύνταξη τα χρήματα που τόσα χρόνια πληρώνω, εις ολόκληρον και ανελλιπώς, να μου πουν «δεν έχω, δεν σου δίνω».
Στην ίδια αίτηση δήλωσα ότι στην περίπτωση που δεν μου καταβάλλουν τα χρήματα που τους έχω δώσει, δεν θα πληρώνω καμία οικονομική μου υποχρέωση (ευδαπ, δεη, εφορία κλπ.), ως προς συμψηφισμό.
ΕΠΕΙΔΗ
Ακόμα μέχρι και σήμερα, δύο χρόνια μετά την αίτησή μου, το ταμείο δεν έχει προβεί σε καμία ενέργεια επιστροφής των χρημάτων μου σε εμέ και ταυτόχρονα οι εκκρεμείς οφειλές μου όλο και αυξάνονται,
ΕΠΕΙΔΗ
Δεν μπορώ να ρισκάρω να μείνω στον δρόμο από κατάσχεση του σπιτιού μου ή να μείνω χωρίς ρεύμα ή χωρίς νερό, καθότι ανήκω στις ευπαθείς ομάδες (μονογονεϊκή οικογένεια, με δύο ανήλικα τέκνα, το ένα βρέφος 4 μηνών -συνημμένα),
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ
Κρίνεται ιδιαιτέρως κατεπείγουσα η υπόθεσή μου και άμεσα εκτελεστή η παρούσα
ΚΑΙ ΖΗΤΩ
Την άμεση παρέμβασή σας στον ασφαλιστικό μου φορέα (ΟΑΕΕ), ώστε να υποχρεωθούν να μου επιστρέψουν στο ακέραιο τα χρήματα που μέχρι σήμερα έχω πληρώσει ως συντάξιμα, ώστε με τα χρήματα αυτά να προβώ στην αποπληρωμή των εκκρεμών υποχρεώσεών μου.
ΕΠΙΣΗΣ
Στην περίπτωση που μου γίνει κατάσχεση του σπιτιού μου, ή/και διακοπή του ρεύματος, ή/και του νερού μου, πριν την δική σας παρέμβαση,
ΖΗΤΩ
Να υποχρεώσετε τους ιθύνοντες να με αποζημιώσουν με 100.000 ευρώ, επιπλέον των χρημάτων που αιτούμαι με την αρ.πρωτ. 624010/19-10-2012, ως αποζημίωση για ηθική βλάβη, λόγω της ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΙ ψυχικής ζημίας που θα υποστώ εγώ και τα ανήλικα τέκνα μου που ζουν μαζί μου.
Η αιτούσα
Λυγερού Στεφανία του Ιωάννη
Αρ. ταυτ.: 
ΑΦΜ: 
Αρ. παροχής ΔΕΗ: 
Αρ. μετρητή ΕΥΔΑΠ: 
Διευθ.: 
Τηλ.:
Συνημμένα: – Αίτηση/Απαίτηση προς ΟΑΕΕ 
Οικογενειακή κατάσταση

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Κατά τη κατάθεση των εγγράφων οι λέξεις ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ και ΕΚΚΛΗΣΗ αντικαταστάθηκαν με τη λέξη αναφορά. 


http://justiceforgreece.wordpress.com