Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

O ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ που έγινε σύνθημα είναι σήμερα...γεωργός!

 Του Κολίτση Νίκου

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ του Ευρυπίδη Κατσαβού

(με αφορμή τη συμμετοχή του σε αγώνα ζωής ανάμεσα στη Δόξα Λιανοβεργίου και
σε ομάδα επίλεκτων παλαίμαχων ποδοσφαιριστών από όλη την Ελλάδα, στο Παλαιοχώρι Ημαθίας, για την οικονομική στήριξη δομών σχολικής ειδικής αγωγής του Δήμου Αλεξάνδρειας)

Η ιστορία
Ευριπίδης Κατσαβός: Η ΑΕΚ, ο Ολυμπιακός, ο Αρης και ο ΠΑΟΚ διεκδίκησαν τον μεσοαμυντικό της Βέροιας το πρώτο εξάμηνο της περιόδου '96-'97. Τον Δεκέμβριο του '96 ο Κατσαβός εκδήλωσε στον πρόεδρο της ΠΑΕ Βέροια κ. Βασίλη Τσιαμήτρο την επιθυμία του να μεταγραφεί στην ΑΕΚ. Την πλήρωσε ακριβά, αφού ο πρόεδρος τον έθεσε εκτός αγωνιστικής δράσης για τους επόμενους έξι μήνες και κατέθεσε στην ΕΠΑΕ αίτηση διακοπής συμβολαίου. Το καλοκαίρι του '97 ο Κατσαβός δικαιώθηκε στην επιτροπή επίλυσης οικονομικών διαφορών και έκανε την επιθυμία του πραγματικότητα, αφού κατέληξε στην ΑΕΚ.

H ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ στον Κολίτση Νίκο

Ό,τι έχω ζήσει τα τρία χρόνια που έπαιξα στην ΑΕΚ, τα πάντα, όλα είναι οι καλύτερες εμπειρίες που έχω από το ποδόσφαιρο. Ήταν ένα όνειρο που πάλευα από μικρός, που έλεγα θέλω να παίξω σε μία μεγάλη ομάδα και μόλις άρχισα να καταλαβαίνω ποιες είναι οι μεγάλες ομάδες, ήθελα να πάω στην ΑΕΚ. Μετά κόπων και βασάνων τα κατάφερα και ολοκληρώθηκα ποδοσφαιρικά, άσχετα αν δεν μπόρεσα να κάνω κάτι παραπάνω.
Δύσκολη ερώτηση τι θα έκανα, αν γύριζα το χρόνο πίσω. Θα προσπαθούσα περισσότερο σε κάθε περίπτωση. Πολλές φορές οι ποδοσφαιριστές όταν αγαπάμε την ομάδα, απογοητευόμαστε πολύ πιο εύκολα, δεν προσπαθούμε παραπάνω, κυρίως όταν είμαστε νέα παιδιά.
Αυτή τη στιγμή έχω σταματήσει ν' ασχολούμαι με το άθλημα. Οι καταστάσεις το έφεραν και γύρισα στα πάτρια εδάφη, ασχολούμαι με τη γεωργία, είμαι καλά με την οικογένειά μου και τα δύο παιδιά μου.
Φυσικά και θα ήθελα ν' ασχοληθούν οι γιοι μου με τον αθλητισμό και το ποδόσφαιρο. Ο αθλητισμός μπορεί να προσφέρει πολλά σ' έναν άνθρωπο, κυρίως στα παιδιά. Αν μπορέσουν τα παιδιά ν' αποκτήσουν το μικρόβιο του αθλητισμού και του ποδοσφαίρου, φεύγουν πολύ μακριά από πολλά αρνητικά.
Δεν μπορώ να γυρίσω πίσω. Μακάρι να μπορούσα να γυρίσω πίσω στην ηλικία των 25 χρονών να ζήσω εκείνες τις καταστάσεις ως ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ. Ως προπονητής δεν μπορώ και ίσως είναι και θέμα χαρακτήρα. Ήμουν από πάντα ήρεμο και προσγειωμένο παιδία και μου έλειπε το θράσος. Ό, τι μου έλεγε ο προπονητής αυτό έκανα. Ήμουν τυπικότατος.
Για να προχωρήσεις χρειάζεται ταλέντο και χαρακτήρας. Αν ένα νέο παιδί δουλεύει και 60% να έχει ταλέντο, θα κάνει καριέρα. Το ποδόσφαιρο απαιτεί προσπάθεια μεγάλη και σοβαρότητα.
Πολλές φορές όταν βλέπω την ΑΕΚ είναι σαν να παίζω εγώ μέσα. Το ζω κανονικά.
Η ΑΕΚ έχει στρώσει και έχει νοικοκυρευτεί. Έχουν μπει μέσα στην ομάδα άνθρωποι που τους ήθελε τόσα χρόνια να είναι μαζί και βαδίζει μπροστά. Χρειάζεται ενισχύσεις, ονόματα, υπομονή και υπάρχει ακόμα δρόμος.
Το καλό είναι ότι ο κόσμος της ΑΕΚ είναι κοντά. Δεν την έχει αφήσει ούτε λεπτό και πάλι ο κόσμος οδηγεί και σπρώχνει. Αυτό είναι που λέμε ότι η ΑΕΚ είναι μεγάλη ομάδα. 
http://www.aek-live.gr/%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%BA%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%AC%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B5-%CE%AD%CE%B3%CE%B9%CE%BD%CE%B5-%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%8D%CE%B4%CE%B9-%CF%83/