Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΑΝΝΑΣ ΜΑΝΗ-ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

       Συμπολίτισσες και Συμπολίτες,

       Αισθάνομαι ειλικρινά την ανάγκη να σας ευχαριστήσω από καρδιάς για
την αμέριστη εκτίμηση που δείξατε στο πρόσωπό μου, που είναι έκφραση αμοιβαίας εμπιστοσύνης, δομημένης σε θεμέλια έργου, συνέπειας, αλήθειας.  Γι΄ αυτό και εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου προς τον καθένα και την καθεμιά σας ξεχωριστά και, παράλληλα, δίνω τη διαβεβαίωση πως θα είμαι πάντα «υπεύθυνα δίπλα σας».
        Σας διαβεβαιώνω ότι δεν πρόκειται να υποστείλω την πίστη μου και τη διάθεσή μου και ότι θα συνεχίσω να καταβάλω όλες μου τις δυνάμεις για το καλό της χώρας και της Πιερίας.
        Θερμά συγχαρητήρια στον επανεκλεγέντα συνυποψήφιο μου Κώστα Κουκοδήμο, καθώς και στους νεοεκλεγέντες βουλευτές.
        Επίσης, συγχαίρω όλους τους υποψηφίους για τον προεκλογικό αγώνα που έκαναν, επιδεικνύοντας συμπεριφορά πολιτικού πολιτισμού.

                                                                            Με εκτίμηση


                                                                Άννα Μάνη Παπαδημητρίου