Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

Ντόντου Δήμητρα: Η «αντιπρόεδρος της χρονιάς»

 Ντόντου Δήμητρα, αντιπρόεδρος Ρήγα Φεραίου (Γ' εθνική-2oς όμιλος) 
Η «αντιπρόεδρος της χρονιάς»  (μετά την «πρόεδρο της χρονιάς», Κατέλα Ευαγγελία,
του Ολύμπου Λεπτοκαρυάς) 

Του Κολίτση Νίκου

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Ξεκίνησα παραδοσιακά. Ο πατέρας μου ήταν πολλά χρόνια πρόεδρος της ομάδας, ο αδερφός μου ποδοσφαιριστής και όταν απεβίωσε ο μπαμπάς μου, δύο χρόνια πριν, αποφάσισα ν' ασχοληθώ εγώ.
Όποιος έχει άποψη και στόχους μπορεί να τα καταφέρει. Δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα, παρά το γεγονός ότι ναι, είναι ανδροκρατούμενος ο χώρος του ποδοσφαίρου.
Προσωπικότητα, χαρακτήρας, όλα όσα λέτε συνθέτουν ένα σύνολο που είναι αναγκαίο για τη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού κατά βάση αντρικού. 
Είναι πρόκληση για μία γυναίκα ν' ασχοληθεί με τη διοίκηση μίας ομάδας. Είναι ευεργετικό για το σύλλογο και είναι πιο υγιές σε όλα τα επίπεδα. Λειτουργεί εξισορροπητικά στην κερκίδα και παντού. Από τη θέση της αντιπροέδρου τα πάντα περνάνε από το χέρι μου. Η ενασχόλησή μου είναι καθημερινή. Απαιτείται πολύς χρόνος και προσωπική εργασία, από το να διοργανώνεις εκδηλώσεις μέχρι το να κόβεις εισιτήρια.
Δεν είναι τόσο γραφειοκρατικός τελικά ο χώρος του ποδοσφαίρου ως προς τη διοίκησή του. Είναι κυρίως ζήτημα σωστής διαχείρισης. Θέλουμε ακόμα μεγαλύτερη ανταπόκριση από την τοπική κοινωνία, αλλά είναι και θέμα εποχής και κρίσης.
Με τη συμμετοχή μου και μόνο στην ομάδα και στη διοίκησή της, προτρέπω τις γυναίκες για συμμετοχή σε αντίστοιχες θέσεις.
Η οικογενειακή παράδοση παίζει μεγάλο ρόλο στη συμμετοχή μου στα διοικητικά της ομάδας από μία θέση ευθύνης.
Θέλω να είναι ευχαριστημένοι οι ποδοσφαιριστές και να καλύπτουμε το κομμάτι των αναγκών τους. Επιπρόσθετα, θέλω να ικανοποιούμε και το φίλαθλο κοινό της ομάδας.
Οι γυναίκες είναι καλύτερες στην άσκηση διοίκησης και εξουσίας.
Είναι πολύ δύσκολο να τα βάζεις με έντεκα άντρες στο διοικητικό συμβούλιο. Είναι πολύ δύσκολο όχι να επιβληθείς και να επιβάλλεις τη γνώμη σου απόλυτα, αλλά να σε αποδεχτούν και να σε ακούσουν. Μόνο με επιχειρήματα μπορείς να επιβιώσεις!