Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Ποιους σέρνει στα δικαστήρια ο Πέτρος Ίμβριος

Πριν από λίγες ημέρες έκανε το γύρο του διαδικτύου η είδηση που αφορούσε την αντίδραση του Πέτρου Ίμβριου στα όσα εβδομαδιαίο περιοδικό δημοσίευσε ως ρεπορτάζ και
περιέγραφε μεταξύ άλλων ότι ο τραγουδιστής έτρεχε ανήμερα Χριστούγεννα στο Αστυνομικό τμήμα την γυναίκα του.

Μάλιστα τότε έγινε γνωστό ότι ο λαϊκός τραγουδιστής ήταν έξαλλος με το δημοσίευμα και πως θα κατέφευγε στην δικαιοσύνη προκειμένου να δικαιωθεί. Και το έκανε. Απευθύνθηκε την επόμενη κιόλας μέρα στο δικηγορικό γραφείο του κορυφαίου ποινικολόγου Πέτρου Λυκούδη και η πρώτη κίνηση ήταν το εξώδικό που αποκαλύπτεται.

Σήμερα για μια ακόμη φορά επιβεβαιώνεται το ρεπορτάζ. Παρακάτω παρουσιάζεται αναλυτικά το δικόγραφο που έστειλε ο κ. Ίμβριος στο περιοδικό.

Στο σκεπτικό του εξωδίκου περιγράφεται το «ρεπορτάζ» αλλά και η απάντηση του στις συκοφαντίες.

Μάλιστα η τελευταία ενημέρωση θέλει τον τραγουδιστή μαζί με την γυναίκα του να καταθέτουν αγωγή κατά του περιοδικού εντός των επόμενων ημερών.

Τι υποστηρίζει στο εξώδικο;


«Τα  περιγραφόμενα στο ως άνω δημοσίευμα περιστατικά, τα οποία υποτίθεται ότι έλαβαν χώρα την παραμονή των Χριστουγέννων και αφορούσαν σε δήθεν αθέτηση από την πλευρά της συζύγου μου, Έλενας Ζαφειροπούλου, της συμφωνίας μας για την ώρα παραλαβής των παιδιών και εν συνεχεία σε υποτιθέμενη  δική μου προσέλευση σε αστυνομικό τμήμα των νοτίων προαστίων, για να καταθέσω σχετική μήνυσή κατά αυτής, αλλά και το επεισόδιο «έντονης λογομαχίας» το οποίο δήθεν εκτυλίχθηκε ανάμεσά μας, όταν η σύζυγός μου έσπευσε στο αστυνομικό τμήμα, το οποίο μάλιστα  αποδίδεται με εκπληκτικά γλαφυρό τρόπο στο ως άνω δημοσίευμα, ανήκουν στην σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας του αρθρογράφου και του συντάκτη του ανωτέρω δημοσιεύματος, τα δε αναφερόμενα σε αυτό περιστατικά ουδέποτε έλαβαν χώρα, είναι ψευδή  και συκοφαντικά, δημοσιεύθηκαν δε εν γνώσει της αναληθείας τους και χωρίς την απαιτούμενη προγενέστερη της δημοσίευσης του κειμένου διασταύρωση τους.

Το ανωτέρω δε δημοσίευμα, το οποίο εμφανίζει εμένα να προσέρχομαι παραμονή Χριστουγέννων σε αστυνομικό τμήμα των νοτίων προαστίων προκειμένου να καταθέσω μήνυση κατά της συζύγου μου και μας παρουσιάζει, να δημιουργούμε επεισόδια έντονης λογομαχίας και εκρηκτικό κλίμα στο χώρο του αστυνομικού τμήματος, ώστε να αναγκαστούν δήθεν να παρέμβουν τρίτα πρόσωπα στη μέση για να μας χωρίσουν, όχι μόνο απέχει από την πραγματικότητα, είναι ψευδές και συκοφαντικό αλλά προσβάλει βάναυσα, παράνομα και δόλια το ήθος, την τιμή και την υπόληψή μου, αλλοιώνοντας τη δημόσια εικόνα μου και υποτιμώντας με ως άνθρωπο, καταξιωμένο καλλιτέχνη και ως  οικογενειάρχη.

Πρωτίστως, όμως, δε σεβαστήκατε  τον υπέρτατο κοινωνικό ρόλο μου, ήτοι αυτόν του συζύγου και πατέρα δύο ανήλικων παιδιών, θέτοντας με τον τρόπο αυτό σε κίνδυνο την οικογενειακή μου γαλήνη και ισορροπία, καθώς και την ψυχική ισορροπία και υγεία τόσο της συζύγου μου, όσο και των τέκνων μου, οι οποίοι έχουν συναισθηματικά συντριβεί από το κακοήθες περιεχόμενο του ως άνω δημοσιεύματος.

Παρόλο δε που γνωρίζατε ότι το περιγραφόμενο στο ως άνω δημοσίευμα επεισόδιο ουδέποτε έλαβε χώρα και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, σκοπίμως με διαβάλετε με αυτόν τον άκρως συκοφαντικό τρόπο. Αυτό βέβαια δεν οφείλεται σε λανθασμένη πληροφόρηση ή σε παρερμηνεία από πλευράς σας, καθώς δεν φροντίσατε να διασταυρώσετε την ακρίβεια των δημοσιευομένων, παρότι είχατε αυτή τη δυνατότητα με απευθείας επικοινωνία με εμένα, αλλά στη δόλια προαίρεσή σας και στον άμεσο σκοπό προσβολής της προσωπικότητάς μου, στα πλαίσια «κεντρίσματος» του κακώς νοούμενου ενδιαφέροντος του αναγνωστικού κοινού για την αύξηση και μόνο της κυκλοφορίας του περιοδικού σας.

Πρόκειται λοιπόν για ένα ασύστολο ψεύδος εις βάρος μου και εις βάρος της οικογένειάς μου που σκοπό έχει να με θίξει και να με κατασυκοφαντήσει ενώπιον των χιλιάδων αναγνωστών του ανωτέρω περιοδικού αλλά και των εκατοντάδων χιλιάδων αναγνωστών των ηλεκτρονικών blogs που αναπαρήγαγαν το εν λόγω δημοσίευμα».