Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Γιατί να ψηφίσω ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ?

Μα γιατί με κοροϊδεύετε Κύριοι! 
Τι μου προσφέρατε τόσα χρόνια που κυβερνήσατε το τόπο?

* Πετσοκόψατε τον μισθό μου,
* Με ταράξατε στην φορολογία,
* Με κάνατε να νοιώθω ανασφαλής μέσα στο ίδιο μου το σπίτι,
* Καταντήσατε τα παιδιά μου άνεργα και επαίτες της σύνταξής μου
*Στερήσατε από τα παιδιά μου την ελπίδα για το μέλλον,
* Πληρώνω τα φάρμακά μου,
*Πληρώνω χρυσάφι το νερό που πίνω,
*Ότι απομένει από την σύνταξή μου μου τα παίρνει η ΔΕΗ και ο ΟΤΕ,
*Πληρώνω το σπίτι που μου άφησε ο πατέρας μου,
*Πληρώνω στα πενταψήφια νούμερα με το λεπτό για να μου κλείσουν ραντεβού στο νοσοκομείο μετά από 6 μήνες,
*Το πιό απλό αίτημα σε δημόσια υπηρεσία χρονίζει χωρίς λύση και κυρίως χωρίς ενημέρωση,
* Μία απλή υπόθεση δικαστική δέχεται αναβολή επί αναβολών και δεν τελεσιδικεί ποτέ
*Για να βρώ λύση στα προβλήματά μου έπρεπε να απευθυνθώ στους μετακλητούς υπηρέτες των βουλευτικών γραφείων,
*Έζησα με δανεικά 2,5 χρόνια περιμένοντα την απόφαση της σύνταξής μου,
* Καταστρέψατε τον παραγωγικό ιστό της χώρας δίνοντας επιδοτήσεις χωρίς έλεγχο και καταστήσατε τους ασχολούμενους με την πρωτογενή παραγωγή, τον πλούτο της πατρίδας μας, αδιάφορους για την γή τους
*Με καταντήσατε να μην έχω εμπιστοσύνη στο κράτος μου και να αναζητώ τρόπους να το κλέψω γιατί  δεν με σέβεται,
*Γενικά με εγκλωβίσατε σε ένα πολιτικό σύστημα που έχει προ πολλού καταρρεύσει αφήνοντας άλυτα τα βασικότερα προβλήματα της καθημερινότητάς μου και μου ζητάτε να το ξαναστηρίξω,
* Αποφεύγω να αναφερθώ στα  τόσα σκάνδαλα σε βάρος της χώρας και την ατιμωρισία των πρωτεργατών,
ΟΧΙ Κύριε Σαμαρά και Κύριε Βενιζέλο, αφήστε μας ήσυχους δεν σας χρειζόμαστε πιά, ότι κακό μας κάνατε μας κάνατε , δεν έχουμε να σας δώσουμε τίποτε άλλο, πάτε στο καλό και εμείς θα ξαναβρούμε τον δρόμο μας!!
Ένας  αγανακτισμένος και προδομένος πολίτης