Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Καταγγελία Κανελλάκη: ΣΕΒΑΣΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ, ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ…

Πατριώτες, συμπατριώτες, κρατήστε αυτές τις δύο φωτογραφίες με τις κοινοποιήσεις θέματος διασπάθισης Δημοσίου χρήματος καθώς και για φοροδιαφυγή και εισφοροδιαφυγή
από τράπεζα. Κάποια μέρα που θα έλθει Δημοκρατία στην Ελλάδα ξανά, χρησιμοποιήστε τις, αναζητήστε τι αφορούν και διαλύστε τα σαθρά που κατέστρεψαν την Χώρα και εκμαύλισαν κόσμο, δημιουργώντας με χρηματισμούς (εκμαυλισμός) ή με την επιβολή φόβου, κομματικούς στρατούς ! Τακτικές και καταστάσεις που γνωρίζετε όλοι σας.
Εν συντομία σας καταθέτω πως :
1 κοινοποίησα τους σχετικούς φακέλους – καταγγελίες, όπου ο Νόμος και το Πατριωτικό καθήκον όριζε, από το 2011 μέχρι και προ μερικών ημερών. 
2 αφού κανείς δεν με κάλεσε ΠΟΤΕ και ΚΑΝΕΙΣ από τους αρμοδίους, μετά από μήνες, κατέθεσα μήνυση, ουσιαστικά υπερασπιζόμενος τα συμφέροντα του Ελληνικού Δημοσίου
3 απεδείχθη πως οι αρχικοί φάκελλοι είχαν “παραπέσει” με ένα “λάθος” κοινό και όχι μόνο σε μια υπηρεσία.
4 απευθύνθηκα στο Ανώτερο επίπεδο της Δικαιοσύνης ζητώντας να ελεγχθούν οι φάκελλοι με την πλειάδα στοιχείων. Δεν με κάλεσε κανείς.
5 ενδιάμεσα όλων αυτών προσπάθησα και επικοινώνησα με ΟΛΑ (πλην ενός) τα κομμάτων του Ελληνικού κοινοβουλίου για να τους ενημερώσω. Απάντηση δεν πήρα από κανένα τους. Ούτε από τα κοινοβουλευτικά, ούτε από κάποια εξωκοινοβουλευτικά, ενώ κάποιοι με ενημέρωσαν λέγοντάς μου “εσύ φταις που πήγες να πολεμήσεις με το θηρίο”.
1111111
Μέσα σ΄ αυτούς τους χρόνους της πάλης, δέχθηκα απειλές, … νουθετήσεις, απόπειρες να με εκβιάσουν τέρατα (λες και θα μπορούσαν), προσπάθειες να με ρίξουν στο φιλότιμο με κουβέντες τους όπως : “αν το συνεχίσεις, θα μείνει κόσμος χωρίς εργασία”, καθώς και χρηματικές προσφορές για να σταματήσω να μιλώ. Μα δε σταμάτησα !
Δεν σταμάτησα ποτέ, ούτε όταν αντιμετώπισα αστυνομικές αυθαιρεσίες, ούτε όταν αντιμετώπιζα αδικία μέσα σε δικαστικές αίθουσες. Δε σταμάτησα επίσης ποτέ και δεν απογοητεύτηκα όπως θα ήθελαν ούτε όταν δημοσιογράφοι αρνούντο να ακουμπήσουν καθώς το θέμα είναι καυτό (όπως μου έλεγαν). Δεν φοβήθηκα ποτέ όταν η σαθρότητα όρισε 2 μεγαλοδικηγόρους, γνωστούς σε όλους για το ποιόν και το παρελθόν τους, σε βάρος μου όπου, με χαλκευμένα και πλαστά στοιχεία, προσπάθησαν να με απαξιώσουν.
Τέλος σας  γνωρίζω πως μετά 4 έτη οι καταγγελίες μου και η μήνυσή μου ανατέθηκαν σε πταισματοδίκη με την αναφορά “πλημμέλημα” αδιακρίτως αν τα ποσά της διασπάθισης κ.λπ που αποδεικνύονται με στοιχεία στους φακέλους, ξεπερνούν τα 20.000.000 euro ! Για την ακρίβεια τα ξεπερνούν κατά πολύ !!!
Δεν ζήτησα ποτέ στην ζωή μου χατήρι, ενώ αρνήθηκα ακόμη και σ΄ αυτούς τους νονούς μου, όταν ήμουν παιδί και αυτοί ήσαν άτομα πολύ υψηλά ιστάμενα. Δε ζήτησα ποτέ τίποτα από κυβερνήσεις, ασχέτως αν συμμετείχαν συγγενείς μου στενοί σ΄ αυτές. Το μόνο που ζήταγα και ζητώ είναι Δικαιοσύνη σε εμέ και Αξιοπρεπή ζωή στον Λαό της Πατρίδας μου. Τίποτα άλλο και ποτέ !
Θέλω απ΄ εδώ να ευχαριστήσω τους δικηγόρους που ενώ δεν πληρώνονταν, μιας και είμαι πλέον σε πλήρη οικονομική αδυναμία, όπως θέλω να και συλλυπηθώ εκείνους τους δικηγόρους που ενώ πληρώνονταν αποχωρούσαν, φοβούμενοι το “τέρας”.
Εύχομαι σε όλους δύναμη, καθαρό νου και θέληση για Λευτεριά
Υ.γ. Τούτη τη στιγμή τα πάντα έχουν φύγει για όπου πρέπει, εντός και εκτός Ελλάδος και βέβαια όχι στα τέρατα που διαλύουν την Χώρα μας. ΣΧΕΤΙΚΑ

https://justiceforgreece.wordpress.com