Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Συνέντευξη Μικαέλα "από το παλαιοπωλείο στο Μοναστηράκι σε εμφανίσεις με τον σπουδαίο Κώστα Παπαδόπουλο"

"Ας ερχόσουν για λίγο". Παλιά, αγαπημένα τραγούδια, αξέχαστες στιγμές, κορυφαίοι δημιουργοί και μια φωνή εκφραστική. Η
Μικαέλα μας συγκινεί με την ερμηνευτική της προσέγγιση και μας εξηγεί το λόγο για τον οποίο επέλεξε τα συγκεκριμένα τραγούδια.

Υπάρχει σωστός ή, λάθος τρόπος για να αποδώσεις κάτι κλασσικό; Φοβάσαι την κριτική;

Το κλασσικό ρεπερτόριο έχει άγραφους νόμους και πολλές παραμέτρους όπου ο ερμηνευτής που ασχολείται με αυτό και το αγαπά οφείλει να  γνωρίζει . Με σεβασμό κάνεις την αισθητική σου προσέγγιση και είσαι έτοιμος πάντα να κριθείς. Εγώ προσωπικά μελετώ όλες τις προηγούμενες εκτελέσεις και προσπαθώ να δώσω την δική μου άποψη, σεβόμενη τους δημιουργούς. Προσπαθώ να γεφυρώσω το χθες με το αύριο και η γέφυρα αυτή να πατάει στο σήμερα. Δε  φοβάμαι την κριτική διότι ακόμα και από μια σκληρή κριτική θα  πάρω πράγματα και θα πάω παρακάτω.  

       Οι σπουδαίοι δημιουργοί τους οποίους και ερμηνεύεις, ανήκουν στα παιδικά σου ακούσματα;

  Όλοι αυτοί οι σπουδαίοι δημιουργοί και ερμηνευτές ανήκουν στα παιδικά μου ακούσματα. ΄Ηταν μαγεία για μένα  στο παλαιοπωλείο που έχει χρόνια ο πατέρας μου στο Μοναστηράκι ,να μαζευόμαστε και να ακούμε παλιά σαρανταπεντάρια  βινύλια .

    Πότε και πως ξεκίνησε αυτή σου η πορεία στο τραγούδι;
  Όταν φοιτούσα στη δραματική σχολή οι δάσκαλοι μου με παρότρυναν να ασχοληθώ με το τραγούδι. Στην πρώτη ακρόαση  που πήγα με πήρε μαζί του ο σολίστ του μπουζουκιού Κώστας Παπαδόπουλος και έτσι με κέρδισε το τραγούδι.

    Από οτι διαβάσαμε στο βιογραφικό σου, έχεις κάνει και σπουδές υποκριτικής. Που οφείλεται, όμως, η μεγαλύτερη έλξη σου για το τραγούδι;

 Η δραματική σχολή είχε ένα καφέ στο οποίο τραγουδάγαμε ζωντανά οι μαθητές της σχολής πολλά και διαφορετικά είδη μουσικής. Εκεί ανακάλυψα ότι έχω ερωτευθεί το τραγούδι και ότι  τραγουδώντας είμαι ευτυχισμένη και  γαλήνια.
                                                                                                                                            

Από τις επαγγελματικές σου συνεργασίες με καταξιωμένα ονόματα στο χώρο του τραγουδιού, υπάρχει κάποια που θα ξεχώριζες για έναν ιδιαίτερο λόγο;

Ξεχωρίζω τη πρώτη μου συνεργασία με τον σπουδαίο Κώστα Παπαδόπουλο όπου μπήκα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στη δουλειά δίπλα σε έναν πολύ μεγάλο δάσκαλο. Ήμουν πολύ τυχερή.

Είδαμε το clip σου το οποίο ανταποκρίνεται πλήρως στην αισθητική του ωραίου, όπως και όλη η υπόλοιπη παρουσίαση αυτής της δουλειάς.
Αντιπροσωπεύεις ένα είδος κόντρα στο ρεύμα της εποχής. Σε φοβίζει αυτό; Νιώθεις μοναχικά;

Καθόλου, το αντίθετο θα έλεγα. Πιστεύω ότι η κρίση έχει δημιουργήσει την ανάγκη για ωραίες δουλειές με μεράκι και αισθητική. 

Στην εποχή του σουξέ, της ευκαιρίας, του πρώτου τραπέζι πίστα, υπάρχει κοινό που αναζητά και στηρίζει κάτι διαφορετικό;

Βεβαίως και υπάρχει κοινό και μεγάλο μάλιστα.

Υπάρχουν προγραμματισμένες εμφανίσεις για το επόμενο διάστημα;

Εμφανίζομαι κάθε Σάββατο σε έναν πολύ όμορφο χώρο στο Μοναστηράκι στο θέσις 7 και συζητάω για κάποιες ζωντανές εμφανίσεις εκτός Αθηνών.

Σ΄ ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε καλή συνέχεια και καλή επιτυχία.

Και εγώ σας ευχαριστώ πολύ και  εύχομαι υγεία, αγάπη, δύναμη και θετική ενέργεια  για όλους μας .