Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Ισπανίδα βοσκός παίρνει μετάλλιο!

Ισπανίδα βοσκός επέστρεψε στην δράση λίγο πριν κλείσει τα 38 της χρόνια και κατάφερε να κερδίσει χάλκινο μετάλλιο στην πάλη στους Ευρωπαϊκούς Αγώνες που διεξάγονται στο
Μπακού. Διαβάστε το story.


Η Λευκορωσίδα Vasilisa Marzaliuk κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στην κατηγορία των 75 κιλών στην πάλη στους Ευρωπαϊκούς Αγώνες του Μπακού επικρατώντας της Ρωσίδας Ekaterina Bukina, όμως το εντυπωσιακό είναι πως αντίστοιχα φώτα δημοσιότητας στράφηκαν προς την πλευρά της αθλήτριας που πανηγύρισε το... χάλκινο μετάλλιο.
Ο λόγος για την Unda Gonzalez de Audicana (ηττήθηκε από την Marzaliuk στον ημιτελικό), η οποία πήρε την 3η θέση στην ίδια κατηγορία στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου το 2012, εν συνεχεία έκανε ένα διάλειμμα για να γίνει μητέρα και τώρα επέστρεψε για να ξαναπάρει το χάλκινο, αυτή τη φορά στο Μπακού.
"Γέννησα πριν από 10 μήνες οπότε προσπαθώ ακόμα να επανέλθω, να επιστρέψω στο ρυθμό μου στη διοργάνωση. Η πάλη ταιριάζει πολύ στην προσωπικότητά μου. Είμαι πολύ πεισματάρα και αν έχω έναν στόχο δεν σταματώ μέχρι να τον πετύχω.
Έχω ένα ολυμπιακό μετάλλιο και μία κόρη αλλά συνεχίζω να παλεύω", είχε δηλώσει μετά τον χαμένο ημιτελικό η Unda Gonzalez de Audicana, η οποία αποκάλυψε και τον επόμενο μεγάλο της στόχο που είναι να πάρει μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο το 2016.
"Μπορεί να είμαι η γηραιότερη αθλήτρια εδώ (στους αγώνες πάλης στο Μπακού) αλλά δεν έχουν να κάνουν όλα με νούμερα αλλά με το πόσο αισθάνεσαι". Να σημειωθεί πως η 37χρονη Ισπανίδα βοηθάει στη λειτουργία μίας αγροτικής φάρμας στη βόρεια Ισπανία όπου παράγεται ένα είδος σκληρού τυριού με την ονομασία "idiazabal".