Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

«Αντίο ΠΑΣΟΚ» από Βενιζέλο – Ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την ηγεσία του κόμματος

Την αποχώρησή του από την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ, έπειτα από τρία χρόνια, ανακοίνωσε ο Ευάγγελος Βενιζέλος από το βήμα του 10ου Συνεδρίου του κόμματος.

«Αποφάσισα να ζητήσω από το συνέδριο της πρόωρη λήξη της θητείας μου από πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ», δήλωσε ο κ. Βενιζέλος, προαναγγέλλοντας την άμεση εκλογή νέου προέδρου από την κομματική βάση, την επόμενη Κυριακή 14 Ιουνίου. «Εύχομαι η απόφασή μου να λειτουργήσει ως κίνητρο ενεργοποίησης και ανανέωσης», τόνισε.
«Ευχαριστώ από καρδιάς όλους εσάς. Σας είμαι πραγματικά ευγνώμων για την μεγάλη τιμή και την μεγάλη εμπιστοσύνη», είπε ο Ευ. Βενιζέλος απευθυνόμενος στους συνέδρους.
«Δεν αποχωρώ από την πολιτική. Οχι από την ευθύνη μου. Οχι από τον αγώνα για τη χώρα. Οχι από τη σχέση με τους πολίτες. Οχι από τη σχέση με την Ιστορία. Η υπεράσπιση έργου και θέσεων είναι εθνικό καθήκον αλήθειας. Υπερβαίνει οποιοδήποτε κομματικό καθήκον, που έχω εκπληρώσει στο ακέραιο». Με αυτά τα λόγια και εμφανώς συγκινημένος ο Ευάγγελος Βενιζέλος αποχαιρέτισε τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ στο 10ο συνέδριο του κόμματος