Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

Ποιος πρώην προπονητής της Εθνικής Ελλάδος δήλωσε: Δεν είμαι ο Ιησούς Χριστός

«Δεν είμαι ο Ιησούς Χριστός!»... η δήλωση ανήκει σε πρώην προπονητή της Εθνικής μας ομάδας ποδοσφαίρου...
Ο Κλαούντιο Ρανιέρι ξεκίνησε εντυπωσιακά με την Λέστερ και ο ίδιος σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη αναφέρθηκε και στην παρουσία του στην Εθνική Ελλάδος λέγοντας ότι δεν είναι ο Χριστός για να κάνει θαύματα.
 Πολλοί θεωρούσαν και ειδικά εδώ στην Ελλάδα ότι η Λέστερ θα πήγαινε άκλαυτη με τον Κλαούντιο Ρανιέρι στον πάγκο. Και όμως οι «αλεπούδες» έχουν ξεκινήσει με το απόλυτο μετά από δύο αγωνιστικές και ο Ιταλός τεχνικός έδωσε μεγάλη συνέντευξη στην Daily Mail και στάθηκε και στην παρουσία του στον πάγκο της Εθνικής.
«Ήταν φρικτό», ανέφερε αρχικά ο Ιταλός τεχνικός και στάθηκε στην ήττα-ντροπή από τα Νησιά Φερόε. «Το να χάσεις από τα Νησιά Φερόε είναι φρικτό. Δέχτηκα μεγάλη κριτική στην Ελλάδα. Βρέθηκα στον πάγκο της Ελλάδας για τέσσερα ματς και δεν μπορούσα να προπονήσω τους ποδοσφαιριστές παραπάνω από τρεις ημέρες. Μιλάμε δηλαδή για 12 ημέρες συνολικά».
Στη συνέχεια ο Ρανιέρι προσπάθησε να δικαιολογηθεί για τα χάλια της Εθνικής λέγοντας ότι δεν είναι ο Ιησούς Χριστός! «Δεν είμαι μάγος, πολλά πρέπει να αλλάξουν στην Ελλάδα. Διάβασα ένα δημοσίευμα που έλεγε ότι ο Ρανιέρι ηττήθηκε δύο φορές από τα Νησιά Φερόε. Αυτό δεν είναι αλήθεια, μόνο μια φορά ηττήθηκα. Τώρα μου χρεώνουν και το δεύτερο, αλλά δεν είμαι ο Ιησούς Χριστός».