Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Ο συνδημότης μας Δημήτρης Τερζής υποψήφιος βουλευτής Πιερίας με το "ΠΟΤΑΜΙ"

Χαίρομαι που σήμερα μοιράζομαι μαζί σας την υποψηφιότητα μου στις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές. Συμμετέχω στην εκλογική λίστα της Πιερίας με το Ποτάμι. Λίγα λόγια για μένα:
Ονομάζομαι Δημήτρης Τερζής και είμαι Πολιτικός μηχανικός, 25 ετών, με καταγωγή από το Αιγίνιο και τα Παλιάμπελα Πιερίας. 
Σήμερα ζω και εργάζομαι στο εξωτερικό. 
Η Πιερία είναι ο τόπος που έζησα 23 από τα 23 καλοκαίρια μου στην Ελλάδα και 6 από τους 23 χειμώνες μου. 
Στην Πιερία χρωστάω κυρίως την εκπαίδευση που πήρα (δημόσια: στο γυμνάσιο και λύκειο αλλά και ιδιωτική:φροντιστήριο αγγλικών και λυκείου)… 
Σήμερα είμαι αφοσιωμένος στη δουλειά μου και στο διδακτορικό που εκπονώ αλλά αισθάνομαι πια οτι η κατάσταση στην Ελλάδα δεν πάει άλλο. Δεν υπάρχει για μένα χειρότερη σκέψη από αυτή μιας Ελλάδας “τελειωμένης υπόθεσης”, που δεν αξίζει να σπαταλήσουμε χρόνο και κουράγιο για να την αλλάξουμε.
Σε αυτές τις εκλογές λέω «Εμείς Μπορούμε...Τώρα Ποτάμι». 
Έστησα μια ιστοσελίδα την οποία βάφτισα «ιντερνετικο προεκλογικό κέντρο». 
Στην πρώτη μου ανάρτηση προσπαθώ να απαντήσω στο ερώτημα «γιατί υποψήφιος;».
Σας καλώ να με γνωρίσετε μέσα από αυτά που γράφω καθημερινά. 
Πρόκειται για σύντομες ιδέες που μου έρχονται στο μυαλό και τις οποίες βάζω σε σειρά με αφορμή αυτή την υποψηφιότητα. 
Θα χαρώ να επικοινωνείτε μαζί μου, είτε έχουμε γνωριστεί κάποια στιγμή στο παρελθόν είτε όχι. 
Η αλληλεπίδραση, με όρους πολιτισμένους φυσικά, είναι από τα καλύτερα πράγματα που μου συμβαίνουν καθημερινά.
Θα με βρείτε κάνοντας κλικ σε αυτό το σύνδεσμο: https://dterzis.wordpress.com/