Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Νίκος Μακρίδης: Μια ανάσα πριν την Κυριακή των εκλογών…

 Μια ανάσα πριν την Κυριακή των εκλογών και σκέφτομαι... Άξιζε η διαδρομή!
Για όλα όσα γνώρισα, έζησα, θύμωσα, χάρηκα. Για τους ανθρώπους που γνώρισα, γι’ αυτούς που
θέλουν κάτι διαφορετικό, γι’ αυτούς που είναι θυμωμένοι, αγανακτισμένοι, γι’ αυτούς που νοιώθουν προδομένοι. Και κατάλαβα ότι όλοι έχουν δίκιο.
Άνθρωποι του μόχθου, της καθημερινότητας, που παλεύουν να τα βγάλουν πέρα. Άνθρωποι που πίστεψαν σε μένα, στην ανάγκη μου να προσφέρω, γιατί αγαπώ τον τόπο μου. Γιατί πια δεν έχω ν’ αποδείξω τίποτα παρά μόνο την καθαρή, την έντιμη προσπάθειά μου να βοηθήσω. Έχω μάθει ν’ αγωνίζομαι και να διεκδικώ.  Εμένα, εσένα, όλους μας που ζούμε σε ένα ευλογημένο τόπο όπως η Πιερία.


Σ’ αυτήν την εκλογική μάχη σας χρειάζομαι δίπλα μου ώστε να γίνει η φωνή μας ακόμη πιο δυνατή. Η ψήφος σας είναι σημαντική και πρέπει να πηγάζει από την καρδιά σας και την αγάπη σας για τον τόπο σας και όχι να δίνεται από υποχρέωση.  «Δεν θέλουμε πελάτες… θέλουμε πολίτες.  Θέλουμε άμεση και αμφίδρομη σχέση εμπιστοσύνης.[… ] Στην πολιτική δεν έχουν θέση τα προσωπικά, αλλά τα ικανά πρόσωπα, η ενότητα, η αλήθεια και η ισχύς της ηγεσίας». Μ’ αυτήν, υποστηρίζεται τον τόπο σας και κυρίως εσάς τους ίδιους.
Η υποψηφιότητα μου με τους Ανεξάρτητους Έλληνες ήταν μια επιλογή απόλυτα συμβατή με τα πιστεύω μου, που παράλληλα μου έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσω αξιόλογους ανθρώπους, που προσφέρουν καθημερινά, αθόρυβα, που αγωνίζονται χωρίς τυμπανοκρουσίες, επειδή νοιάζονται.
Ως Ανεξάρτητοι Έλληνες, μας εκφράζουν  τα ιδανικά, οι αξίες , η θρησκεία , η οικογένεια…. αλλά και η πατρίδα μας - που οι προηγούμενες κυβερνήσεις έχουν βάλει στην άκρη. Είμαστε αποφασισμένοι και να τα διεκδικήσουμε και να τα πετύχουμε. Όλοι πλέον έχουμε ανάγκη από διεξόδους και λύσεις. Ανάγκη για ελπίδα και αλήθειες. 
Είναι η δική μας ώρα. Είναι η ώρα των Ανεξάρτητων Ελλήνων, η πιο σημαντική στιγμή μας. Αναγκαίο καλό.
Στις 20 Σεπτεμβρίου σας ζητώ να βάλετε το χέρι στην καρδιά και να ψηφίσετε αυτόν που θα παλέψει, θ’ αγωνιστεί για εσάς… γιατί είμαι κομμάτι από εσάς.


Μακρίδης Νίκος
Υπ. Βουλευτής Πιερίας
ΑΝΕΛ