Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Νίκος Μακρίδης: Γιατί επιλέγω τα δύσκολα!

Νίκος Μακρίδης: Γιατί επιλέγω τα δύσκολα!
«Δηλώνω παρών στην "μάχη" για την Πατρίδα μας»

  
Λένε, πως κάθε αρχή είναι δύσκολη. Ναι, πράγματι, όταν όμως έχεις μάθει να κοιτάς τους ανθρώπους στα μάτια, αυτή γίνεται πιο εύκολη. Και εγώ έχω μάθει να σας κοιτώ πάντα στα μάτια, όπως  και εσείς, που όλα αυτά τα χρόνια  με στηρίζετε και μου δίνετε δύναμη να συνεχίζω.  Όλοι μαζί, έχουμε έναν  κοινό στόχο, την ευθύνη απέναντι στην ιστορία μας, στην Πιερία μας -το κομμάτι της καρδιάς μας-  που αγαπάμε, μα πάνω απ’ όλα απέναντι στην πατρίδα μας.
Όλα αυτά τα χρόνια που συμπορευόμαστε έχουμε αναπτύξει μια ειλικρινή σχέση προσφοράς. Ποτέ δεν κρύφτηκα πίσω από εύκολες επιλογές και ποτέ δεν επαναπαύτηκα σε ανθρώπους, καταστάσεις και πολιτικές που δεν αντιπροσώπευαν τα ιδανικά μου. Η θρησκεία, η οικογένεια, η δικαιοσύνη, οι ίσες ευκαιρίες για όλους , η αξιοπρέπειά μας,  ήταν πράγματα για μένα αδιαπραγμάτευτα.  
Για αυτά τα ιδανικά αγωνίζομαι και θα αγωνίζομαι πάντα, δεν τα χαρίζω και δεν τα πουλάω σε κανέναν !
Βάζω  «πλάτη»,  σ’ αυτήν  τη δύσκολη ώρα,  με τους Ανεξάρτητους  Έλληνες και τον Πάνο Καμμένο,  γιατί θέλω να παλέψω και ν’ αγωνιστώ για το μέλλον μας. Γιατί το δικό μας μέλλον, το μέλλον των παιδιών μας, πρέπει εμείς να το σχεδιάσουμε. Επιλέγω λοιπόν, το δύσκολο δρόμο γιατί γνωρίζω  πως δεν είμαι μόνος και ότι  σε αυτόν τον αγώνα κανείς δεν περισσεύει.
Δεν ήταν μια εύκολη απόφαση, θα ήταν ψέμα εάν έλεγα κάτι τέτοιο. Ήταν μια δύσκολη απόφαση, όμως είμαι εδώ.  Δηλώνω παρών, και με τη βοήθεια του Θεού και τη δική σας στήριξη, είμαι βέβαιος ότι θα μπορέσουμε να ατενίζουμε το μέλλον με αισιοδοξία, να φτιάξουμε ξανά τις ζωές μας, να σηκώσουμε ψηλά το κεφάλι  όπως αρμόζει σε κάθε Ελληνίδα και σε κάθε Έλληνα!

Με εκτίμηση,
Νίκος Μακρίδης
Υποψήφιος Βουλευτής Ν. Πιερίας

 ΑΝΕΛ