Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

Το σχόλιο του Φρίξου για Δήμο Πύδνας Κολινδρού, Διόδια Αιγινίου και Κόμβο Αιγινίου

Αφορμής δοθείσης από σχετική ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τον κόμβο Αιγινίου που αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα σας έχω να  εκφράσω μία ανεξάρτητη σκέψη και να καταθέσω το σχόλιό μου.




Αντιγράφω από την ανάρτηση: {{H Δημοτική αρχή, (με δραματικούς τόνους) έκανε ότι επιβαλλόταν για το θέμα του κόμβου και εξήντλησε κάθε περιθώριο άσκησης πίεσης κλπ κλπ.}} !!!!!!!!

Ομολογία αδυναμίας ή παραίτησης ή.... (θού Κύριε φυλακήν τω στόματί μου) Άρχοντα του Δήμου?

Οι "δραματικοί τόνοι" και το ρήμα "εξήντλησε" μου θύμισε τους τρείς τύπους του Δράματος:Κωμωδία-Τραγωδία-Σατυρικό δράμα 

Ας διαλέξουν οι Αιγινιώτες ότι τους καλύπτει!

Εγώ θα ήθελα με ευγένεια να παρακαλέσω τον άρχοντα του τόπου δλδ τον Κο Δήμαρχο όταν χρησιμοποιεί αρχαία ρητά να καταχωρεί όλο το κείμενο και όχι επιλεκτικά και κατά το ξυμφέρον, για να καταννοεί και η "πλέμπα" και να αποδίδει σεβασμόν!

Ο Πλούταρχος στα ΗΘΙΚΑ και ειδικότερα στο " Περί παίδων αγωγής" ομιλεί και για άλλα που καλόν είναι των αρχόντων μέμνησθαι όπως πολύ σοφά μας λέει ο τραγικός Αγάθων.


Από την δημοτική αρχή πέρασε και άλλος Δήμαρχος "πολύ κοντός" στο θέμα των διοδίων και όχι μόνον  κλπ κλπ!!!


Έρρωσο αρχή του τόπου κατά τας ευχάς ημών ίνα προς τους άλλους βέλτιον προσφέρη.



Frixos

Ένας  ακόμη αγανακτισμένος  δημότης