Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

«Ο Αιγινιακός είναι η καινούρια τάση» Αποκλειστική συνέντευξη στον Νίκο Κολίτση και στο Μetrosport.gr του προπονητή του Αιγινιακού, Περικλή Αμανατίδη

Υπάρχουν ειδικές συνθήκες, αλλά δεν είναι μία ειδική αποστολή η ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του Αιγινιακού, γιατί αναλαμβάνω αρκετά νωρίς με ένα αντικειμενικά ποιοτικό
ρόστερ, που αν του δοθεί το κίνητρο μπορεί να πετύχει το στόχο το πρωταθλητισμού.
 
Δεν είμαι ούτε μου αρέσει να είμαι προπονητής ειδικών αποστολών.


 
Είναι συγκυρία να βρίσκονται τέσσερις ομάδες από την Πιερία στην ίδια κατηγορία, αλλά εκτιμώ ότι είναι θετική συγκυρία. Αυτό δείχνει ότι η Πιερία είναι ένας ποδοσφαιρικός νομός.



 
Ο Πιερικός είναι ο μεγάλος Πιερικός που έχει βγάλει τόσους μεγάλους παίκτες, αλλά ο Αιγινιακός είναι μία καινούρια τάση, που έχει κάνει πολλά πράγματα τα τελευταία χρόνια και η προσπάθεια που έχει γίνει αξίζει προσοχής όσο και οι άνθρωποι που την έχουν κάνει.
 
Θα κυνηγήσω το στόχο της ανόδου. Έχω μάθει στον εαυτό μου να βάζω δύσκολα. Δε φοβάμαι τις λέξεις και θεωρώ αποτυχία τη μη επίτευξη του στόχου της ανόδου.



 
Είναι πολύ καλό το επίπεδο της κατηγορίας. Τουλάχιστον έξι ομάδες θα διεκδικήσουν την άνοδο και τουλάχιστον δέκα στη μέρα τους μπορούν να προκαλέσουν ζημιές σε όσες ομάδες  θεωρούνται καλύτερες. Εκτιμώ ότι το νήμα αυτού του ομίλου θα κοπεί αργά, σε σχέση πάντα με άλλων ομίλων, όπως με τον πρώτο όμιλο, για παράδειγμα, όπου ο Άρης έχει ένα προβάδισμα.



 
Σε επίπεδο ακαδημιών πρέπει να κινούνται όλες οι ομάδες στο ποδοσφαιρικό στερέωμα και ακόμα περισσότερο ομάδες που γεωγραφικά έχουν τη θέση που έχει το Αιγίνιο.


Υπάρχουν Έλληνες ποδοσφαιριστές που κοσμούν ομάδες του εξωτερικού και έχουν προέλθει από ακαδημίες. Ο Αιγινιακός έχει ποδοσφαιριστή που παίζει αυτή τη στιγμή σε ομάδα της Ελβετίας, αλλά και άλλους νεαρούς παίκτες που θα απασχολήσουν το πανελλήνιο τα επόμενα χρόνια.
 
Εγώ πιστεύω στον Έλληνα ποδοσφαιριστή και το έχω αποδείξει στην καριέρα μου, όπως για παράδειγμα στον Αγροτικό Αστέρα, όπου είχα δημιουργήσει μία ομάδα αμιγώς ελληνική, χωρίς ξενοφοβικές τάσεις.



 
«Δε με λυγίζει τίποτα εκτός ποδοσφαίρου»
 
Δε με αφορά και δε με λυγίζει τίποτα εκτός ποδοσφαίρου. Συνεχίζω απρόσκοπτα το έργο μου και δεν μπορεί να φύγω από το προσκήνιο από παρασκηνιακού τύπου αντιρρήσεις και κουβέντες.
 
Ο Έλληνας προπονητής πρέπει να κριθεί από το αποτέλεσμα της δουλειάς του, από την παραγωγή παικτών, από το κοουτσάρισμα, απ' όλα. Πρέπει να δοθεί περισσότερος χρόνος στους Έλληνες προπονητές, όπως δίνεται στους ξένους συναδέλφους στο εξωτερικό. Αυτό πιστεύω ότι θ' αλλάξει σιγά σιγά και ήδη οι Έλληνες προπονητές διακρίνονται στο εξωτερικό.\


 
«Ο Δώνης είναι μεγάλος φάρος για όλους»
 
Ο Γιώργος Δώνης είναι ένας μεγάλος φάρος για όλους τους προπονητές για την επόμενη γενιά. Υπάρχουν όμως και πολλοί άλλοι αξιόλογοι Έλληνες προπονητές που δεν τους έχει δοθεί η ευκαιρία μέχρι στιγμής να δείξουν την αξία τους.
 
Αν σταματούσα σήμερα την προπονητική μου καριέρα, θα άφηνα ως μεγαλύτερη παρακαταθήκη την παραγωγή παικτών, επτά πρωταθλήματα με πέντε διαφορετικές ομάδες, απίστευτες χαρές σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας που με έχουν γεμίσει φίλους και μια καριέρα που είμαι περήφανος εγώ και η οικογένειά μου.
 
Ως Έλληνες έχουμε διδάξει πολιτισμό, χωρίς να έχουμε εισπράξει αντίστοιχα και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε.
 
http://www.metrosport.gr