Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

ΤΑ ΚΑΜΏΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΣΕ…..Ή ΤΙ ΞΈΡΕΙ Ο ΚΌΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΆΕΙ... Γράφει η Ιζαμπέλ Δέδε

Τελικά μετά από 2 γραπτές επιστολές παραπόνων (την δεύτερη την ανάρτησα στο μπλογκ με τίτλο : » εγώ τι χρωστάω») επικοινώνησε μαζί μου υπάλληλος του τμήματος παραπόνων
του ΟΣΕ σήμερα(χθες) 21 Ιανουαρίου 2016 στις 12:43 με αριθμό τηλεφώνου 2105294190.
Αφού επανέλαβα τα παράπονα μου με ενημέρωσε πως ΟΧΙ μόνο δικαιούμαι παράταση της κάρτας μου σε αναλογία των ημερών απεργιών και στάσης εργασίας, αλλά είναι κάτι το οποίο ισχύει εδώ και χρόνια !!!! (δηλαδή πως να το πάρω αυτό τώρα? ότι φταίω εγώ που μετά από τόσα χρόνια στην Ελλάδα μόλις πριν λίγους μήνες μετακινούμε με το τραίνο και δεν το ήξερα??)
Το πιο ωραίο δεν σας το έχω πει ακόμα :Σύμφωνα πάντα με το τμήμα παράπονων του ΟΣΕ, αυτήν την τακτική παράτασης της μηνιαίας κάρτας λόγω απεργίας ή στάσης εργασίας την γνωρίζουν και οι υπάλληλοι που δουλεύουν στα γκισέ !!!!
Και εδώ σηκώνει άλλο ερώτημα :  Εμένα για ποιο λόγο δεν μου το είπε αυτό κανένας από τους 3 υπάλληλους που ήταν στο γκισέ στης  12 /1/16 όταν πήγα και παραπονέθηκα και έκανα φασαρίες και ζητούσα τα λεφτά μου πίσω ????
Το μόνο που έκαναν ήταν να μου πουν » και εμείς τι να κάνουμε » και μετά από πολλές φωνές μέσα στο σταθμό να μου δώσουν μια φόρμα παράπονων και έναν αριθμό πρωτοκόλλου αφού την συμπλήρωσα!!!
Αν μου έλεγαν απλά ότι δικαιούμαι παράταση της κάρτας ούτε φωνές θα άκουγαν ούτε παράπονα θα έκανα, ούτε επιστολές θα έστελνα !!!
Σε αυτό το σημείο τι συμπέρασμα να βγάλω ?? Εσκεμμένα δεν μου το είπαν ή τρόμαξαν τόσο πολύ από τις φωνές μου που τους έφυγε η λαλιά ??
Πάντως εγώ περιμένω την ημερομηνία λήξης της κάρτας μου για να πάω στο γκισέ και να ζητήσω την παράταση της κάρτας και το καλό που τους θέλω είναι να μου δώσουν όντως αυτό που δικαιούμαι ….
Δίδαγμα της ιστορίας μέχρι στιγμής :
  • Με το να πει κανείς » δεν βαριέσαι » αυτός ο κανείς δεν καταφέρνει τίποτα
  • Με το να μου λέει κανείς ειρωνικά » και που τους έστειλες επιστολές τι έγινε ?? Σιγά μην ιδρώσουν τα αυτιά τους » αυτός ο κανείς μια ζωή θα βρίζει, μια ζωή θα μείνει στο σκοτάδι και ποτέ δεν θα μάθει ποια είναι τα δικαιώματα του ούτε θα τα χαρεί ποτέ !!
  • Αν φωνάζεις εκεί που πρέπει, αν στέλνεις επιστολές εκεί που πρέπει και αν χτυπάς εκεί που πονάει όμως, και σε ακούν και παίρνεις νόμιμα ότι δικαιούσαι….
Δέδε Ιζαμπέλ
DSC01821DSC01772
Οι 4 θέσεις με τις 4 σιδερένιες καρέκλες που είναι να καλυφτούν με την προστατευτική κατασκευή σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο
Οι 4 θέσεις με τις 4 σιδερένιες καρέκλες που είναι να καλυφτούν με την προστατευτική κατασκευή σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο
οι προστατευτικές κατασκεύες είναι διπλές για να χωρέσουν πολλά άτομα όταν κάνει κρύο το χειμώνα
οι προστατευτικές κατασκεύες είναι διπλές για να χωρέσουν πολλά άτομα όταν κάνει κρύο το χειμώνα
τα εμφανές σημάδια εγκατάλειψης του σταθμού Αιγινίου
τα εμφανές σημάδια εγκατάλειψης του σταθμού Αιγινίου


https://isabellededes.wordpress.com