Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Ευχαριστήρια επιστολή από τον καθηγητή μουσικής, Νίκο Πατρή προς τον νέο πρόεδρο του Κέντρο γραμμάτων και τεχνών Δίου

Αγαπητέ κ. Γρηγόρη Παπαχρήστο

Σας εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια για την εκλογή σας στη θέση του Προέδρου του
Κέντρου Γραμμάτων και Τεχνών Δίου. Θεωρώ ότι το κύρος, οι γνώσεις σας και η εξαιρετικά επιτυχής σας παρουσία στον χώρο των πολιτιστικών δρώμενων της Πιερίας, αποτελεί την καλύτερη εγγύηση για το Κέντρο Γραμμάτων και Τεχνών Δίου. 
Οι ευχές μου και η εκτίμηση μου θα είναι συμπαραστάτης σε κάθε σας ενέργεια προώθησης των κοινών μας στόχων. Εκφράζω τη βεβαιότητα ότι θα συνεχίσετε την ίδια δημιουργική πορεία για την προαγωγή της κοινωνικής μας ζωής και την αναβάθμιση του πολιτιστικού μας επιπέδου. Είστε άνθρωπος με ανήσυχο πνεύμα, με όραμα και αποφασισμένος να πετύχετε.                                                                                                         
Με την ευκαιρία της επιστολής μου επιβεβαιώνω και πάλι - αυτό που γίνεται όλα αυτά τα χρόνια, την αμέριστη στήριξη στις προσπάθειές σας και την πρόθεσή μου να είμαι διαρκώς κοντά σας. 
Κλείνοντας  θα ήθελα να εκφράσω τα ειλικρινή και εγκάρδια συγχαρητήριά μου  σε όλα τα μέλη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου και να τους ευχηθώ υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία.