Κυριακή 22 Μαΐου 2016

O «πρωταθλητής» Περικλής Αμανατίδης, μιλάει αποκλειστικά στον Νίκο Κολίτση και στο Metrosport.gr, σε μία συνέντευξη- απολογισμό, για όλους και για όλα!

 Περικλής Αμανατίδης, προπονητής Αιγινιακού

Του Νίκου Κολίτση (Μetrosport.gr)

Δεν είναι η μεγαλύτερη επιτυχία μου η άνοδος του Αιγινιακού στη Football League. Ο Αιγινιακός είχε πολύ καλό υλικό. Ήθελε μία διαχείριση. Φυσικά πάντα χρειάζεται έξυπνη
καθοδήγηση.
Κάθε ομάδα θέλει έμπνευση. Οι παίκτες είναι νέοι και θέλουν κάποιον να τους εμπνέει. Όταν μπαίνω στ' αποδυτήρια, έχω και ορμή και δύναμη μεγάλη και δίνω πάντα το κάτι παραπάνω. Νομίζω ότι όλα αυτά έγιναν και ήρθε αυτό το αποτέλεσμα.
Ήμουν το ίδιο σίγουρος και όταν είμαστε οκτώ βαθμούς πίσω, γιατί οι εμφανίσεις της ομάδας έδειχναν ότι θα έχουμε διάρκεια. Βρεθήκαμε οκτώ βαθμούς πίσω στη μέση του πρωταθλήματος, υπήρχε πολύς δρόμος ακόμα και είχαμε και την εμπειρία και την υπομονή για να διαχειριστούμε και δύσκολες καταστάσεις και «κρίσεις».
Η ομάδα λειτούργησε σωστά και αυτό ήταν το εφαλτήριο για την ανάκαμψη. Εκπληκτικό ρόστερ, έξυπνοι τρόποι διαχείρισης από το Γιάννη Νιώπα και εγώ απλώς τη δουλειά μου. Όλοι οι παράγοντες είναι διαφορετικές περιπτώσεις. Ο Νιώπας είναι ένας άνθρωπος που έχει μυαλό σύνθεσης και αυτό είναι ένα από τα μεγάλα του προσόντα. Μπορεί να σκεφτεί ταυτόχρονα αρκετά πράγματα και αυτό τον κάνει ιδιαίτερο.
Αν μου ζητούσαν υποθετικά να επιλέξω τους τρεις καλύτερους παίκτες από τη Superleague για την ομάδα, η απάντηση είναι εύκολη, καθώς θα διάλεγα τους τρεις καλύτερους παίκτες για τον Αιγινιακό.


Η οργάνωση της ομάδας και οι αθλητικές εγκαταστάσεις είναι τα θεμελιώδη του ποδοσφαίρου. Αν τα βελτιώσει αυτά ο Αιγινιακός, τότε θα κάνει ένα πραγματικό βήμα σ' ένα άλλο επίπεδο.
Το ρόστερ και λόγω γεωγραφικής θέσης και λόγω ικανότητας και δυνατότητας, ο Αιγινιακός θα το βρει.
Αν ο Αιγινιακός θα είναι μόδα διαρκείας, θα το δείξουν οι αντοχές των ανθρώπων που ασχολούνται με την ομάδα.
Ο Αιγινιακός έχει κάνει μία υπέρβαση.Για να μη κρυβόμαστε, ο Αιγινιακός έχει φτάσει πάνω από το ταβάνι του, χάρη στην αγάπη και στη δουλειά που έχουν κάνει λίγοι άνθρωποι στον υπέρτατο βαθμό. Έχουν κάνει το 24ωρο να έχει τριάντα ώρες.
Το Πιερικό ποδόσφαιρο είναι σε άνοδο, αλλά αντικειμενικά η περιοχή, εκτός του ότι έχει βγάλει πολλούς ικανούς παίκτες που έχουν παίξει και στην εθνική Ελλάδας, συνεχίζει να το κάνει με ακαδημίες, ομάδες, καθώς είμαστε στην καρδιά ενός χώρου που βγάζει ποδοσφαιριστές.
Δε θ' άλλαζα επαγγελματικά με τίποτα τη σημερινή επιτυχία, γιατί κάθε επιτυχία είναι μοναδική και διαφορετική. Τις κρατάω όλες. Σήμερα μου δίνει μία τέτοια χαρά και ο Αιγινιακός, γι' αυτό και εγώ ευχαριστιέμαι να τον ευχαριστώ.
Δεν είμαι κορεσμένος, έχετε δίκιο, γιατί έχω μία ορμή εσωτερική, αυτό όμως αφήστε να έχω τους δικούς μου λόγους για να το διαχειρίζομαι.
Έχω παρακολουθήσει πάρα πολλά συνέδρια και στο εξωτερικό. Τα ελληνικά μυαλά είναι τα πιο δυνατά μυαλά. Γρήγορα μυαλά με μεγάλη οξυδέρκεια. Μας λείπει η υποστήριξη η μεγάλη και η οργάνωση. Στο εξωτερικό πίσω από τους μεγάλους προπονητές υπάρχουν τρομερά επιτελεία υποστήριξης. Αν τα είχαν αυτά όλοι οι Έλληνες προπονητές, νομίζω θα ήταν στην ελίτ του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου.
Έχω τρέλα με τη στατιστική. Ήμουν σε μία ομάδα που είχε την απόλυτη ισορροπία. Είχαμε την καλύτερη άμυνα και την καλύτερη επίθεση στο πρωτάθλημα. Άρα, αυτό σημαίνει ότι η γραμμή του κέντρου λειτούργησε άψογα.
Η μεγαλύτερη αξία είναι η αναγνώριση από τους αντιπάλους στην κατηγορία.
Τα ταξίδια των προπονητών είναι μοναχικά. Θα συνεχίσω το ταξίδι μου μ' έναν τρόπο λίγο προσωπικό.