Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016

"ΧΟΎΝΤΑ ΈΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΜΕΘΏΝΗ ΠΙΕΡΊΑΣ …ΤΟ ΞΈΡΑΤΕ ???" - ΓΡΑΦΕΙ Η ΙΖΑΜΠΕΛ ΔΕΔΕ

Πρωτοφανές τηλεφωνική επίθεση δέχτηκα σήμερα από κάτοικο της Μεθώνης ο οποίος ήθελε με αυτόν τον τρόπο να με απαγορεύσει να γράφω για το » χωριό » του !!!
Η συνομιλία κατεγράφη και είναι στην διάθεση της δικαστικής αρχής .
Εν συντομία κατά την επίθεση του με διέταξε :

  • πρώτον : να γράφω επώνυμα ( ???? πάντα βάζω το ονοματεπώνυμο μου στα γραπτά μου για να ξέρει ο κόσμος ποιος τα λέει και ποιος τα γράφει διότι ποτέ δεν φοβήθηκα να εκφράσω την γνώμη μου !!!! Άρα δεν είναι ενήμερος για το πως γράφω )
  • Δεύτερον : να μην γράφω με υπονοούμενα αλλά να αναφέρω ρητά τα ονόματα των ανθρώπων για των οποίων μιλάω ( ??? Συγνώμη αλλά πάντα πίστευα ότι ο κόσμος είναι αρκετά έξυπνος και ενήμερος για να καταλάβει για ποιον μιλάω όταν δεν το γράφω ρητά… Και επίσης, από πότε σε δημοκρατικό κράτος υπαγορεύουν οι » τοπικοί άρχοντες » τι θα γράψουμε ??? Ή έχουμε Χούντα εδώ πέρα και θα μας ελέγξουν τι γράφουμε, τι λέμε, τι πιστεύουμε …
  • Τρίτον : να μην γράφω για τους συχωριανούς του ( μπα !! Μόνο δικοί του είναι ??? Δεν είναι και δικοί μου ?? )
  • Τέταρτον : να μην δώσω τα άρθρα μου στην εφημερίδα της Μεθώνης ( Την αποκλειστική διαχείριση την έχει ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας ο οποίος σηκώνει τα βάρη των εξόδων της έκδοσης της εφημερίδας με δικά του λεφτά και με τη στήριξη ορισμένων φίλων που αγαπούν την εφημερίδα… και κανείς, μα κανείς δεν έχει το δικαίωμα να του πει τι θα βάλει στην εφημερίδα του !!! )
  • Πέμπτον : με απείλησε και μου διέταξε να σταματήσω να γράφω αλλιώς θα με στείλει πίσω από όπου έρχομαι !! ( Λίγο δύσκολο μια και αμφιβάλω αν ξέρει ακριβώς από που είμαι !! )
Το άρθρο που ενόχλησε τόσο πολύ » ΟΙ ΣΟΦΟΙ ΤΗΣ ΜΕΘΩΝΗΣ » 

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ